dit is 'as we speak' onderweg van Parijs naar Amsterdam.
![]()
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
nice man maar zie ik nu op de foto van de headstock dat de fretboard binding niet even dik is aan allebei de kanten of lijkt dat maar zo?
Verder ziet het er heel vet uit vooral de zelfontworpen tremelosuperstrak
Vooral heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geduld hebben. En ik overdrijf echt niet. Er zijn verscheidene momenten geweest dat Oi en ik de moed bijna opgaven. Ik denk Oi meer nog dan ik omdat hij initieel van zins was er zelf een te frezen uit solid alu.
De bouwer die de vibrato voor me/ons heeft geproduceerd is geen ster in heldere communicatie. Dit is een (nog wel) uniek exemplaar in linkshandige orientatie. M3*California maakt deze dingen wel righty voor hun mo-clones en de eigenaar van de zaak die ook op Mosriteforum rondhangt was bereid een lefty kopie te maken.
Zelf dus eigenlijk niet meer voorbereiding gehad dan een tweetal emails aangaande prijzen en een honderdtal emails met vragen waar het nu weer bleef...
Niet helemaal zelfontworpen dus. Een natuurgetrouwe kopie van de vibrato die je op bepaalde modellen Mosrite vond.
vriendelijke groet, Olav
ik dacht even dat de decal er fout op zat toen bedacht ik dat het een lefty was...
die tremelo ziet er gaaf uit, ik dacht weer ook eerst ' dit klopt niet' maar ja het is een lefty
als de gitaar af is ga ik stiekem, of iets minder stiekem toch het plaatje even spiegelen![]()
no life without music
vriendelijke groet, Olav
fenders stuiteren, gibsons breken
stem op mijn vriendin..! please?
--Jenneke - Bestemming Onbekend--
Favorieten/bladwijzers