Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 537 van 1797 EersteEerste ... 3743748752753553653753853954758763710371537 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.361 t/m 5.370 van 17961

Standaard

Hoi iedereen,

mijn broertje en ik zijn van plan gitaar te gaan spelen dus dit wordt onze eerste gitaar. Nou zag ik deze en hij leek me redelijk goed, maar jullie weten dat natuurlijk beter dan ik, dus wat zeggen jullie ervan?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=12&fs=1

Groeten,
    Tim
    Laatst gewijzigd door Tich; 16 mei 2010 om 15:45

Standaard

Als ik kijk naar het gemiddelde topic wat les strat opent, ben ik het met Geert eens...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolder Bekijk bericht
    Als ik kijk naar het gemiddelde topic wat les strat opent, ben ik het met Geert eens...
    Thanx,

Maar hij beschadigd wel mensen door zijn gebral, alle posten zijn hier vrij toegangelijk en te lezen voor één ieder op het net.

Je zou maar net je eerlijke Epi in dit topic tegen tegenkomen.

Om nog maar over zijn platte beschuldigingen nog maar te zwijgen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Thanx,

Maar hij beschadigd wel mensen door zijn gebral, alle posten zijn hier vrij toegangelijk en te lezen voor één ieder op het net.

Je zou maar net je eerlijke Epi in dit topic tegen tegenkomen.

Om nog maar over zijn platte beschuldigingen nog maar te zwijgen.
    Ja daarom het slaat nergens op!

Banned

Standaard

Wat een gedoe allemaal. De advertentie klopt gewoon helemaal. Merk staat juist vermeld, er staat verder niets dat niet klopt en al was de vraagprijs €2000, dan nog is er niets dat niet zuiver is. Eigenlijk is er niets "twijfelachtigs" aan. Het bepalen van een vraagprijs staat iedereen vrij in.

beschuldigingen lijken me niet echt nodig hier en ook niet echt bevordelijk.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Wat een gedoe allemaal. De advertentie klopt gewoon helemaal. Merk staat juist vermeld, er staat verder niets dat niet klopt en al was de vraagprijs €2000, dan nog is er niets dat niet zuiver is. Eigenlijk is er niets "twijfelachtigs" aan. Het bepalen van een vraagprijs staat iedereen vrij in.

beschuldigingen lijken me niet echt nodig hier en ook niet echt bevordelijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    @ geert, er werd hier een week geleden ook een squier tele gepost met een slechte relic job, dan mag deze ook best vind ik. het maakt me geen flikker uit wat jij wel of niet gelooft want als het om jou spullen gaat ben je nooit thuis, gewoon dikke troep voor geweldig spul aan te prijzen. en dat mag best gezegd worden vind ik en post het hier dus ook. tenslotte moet je niet zo snel aangebrand raken als het om jou dikke rommel gaat
    tuurlijk, maar zijn bovenstaande post aan mij gericht, gaat helemaal nergens meer over

Dit zijn nergens op gebaseerde aantijgingen die hij hier wel post.

Standaard

ik doe geen beschuldigingen over mensen met epiphone's het is echter wel zo dat sommige advertenties soms wel verdacht zijn, daar is dit topic dus ook voor en post ik post ze hier dan ook, en geert je kan de aandacht nu wel op heel iets anders vestigen maar bent gewoon geraakt omdat ik jouw advertentie met een veel te hoge vraagprijs post verder post ik aardig binnen de regels hier dacht ik zelf zo.

vr.gr

Senior Member

Standaard

ik doe geen beschuldigingen over mensen met epiphone's het is echter wel zo dat sommige advertenties soms wel verdacht zijn, daar is dit topic dus ook voor en post ik post ze hier dan ook, en geert je kan de aandacht nu wel op heel iets anders vestigen maar bent gewoon geraakt omdat ik jouw advertentie met een veel te hoge vraagprijs post verder post ik aardig binnen de regels hier dacht ik zelf zo.

vr.gr
    Het gaat mij niet eens om mij add die je hebt gepost, je hebt in het verleden al vaker Epi's en allerhande spul hier gepost, wat gewoon klopte.

tel even de gerelicte tele erbij op, die eigenlijk hier niet hoort te staan, waarbij jij hier doodleuk verteld geen zin had om er een topic voor te openen en hem hier maar plaatste!

En wat te denken aan jouw post waarin jij een nergens op gebaseerde aantijging naar mij doet!, daar ben jij veel te ver gegaan.
    Jij schildert mij daarin af als een fantast en een oplichter!

Je moet eens nadenken voordat jij iets plaatst wat andere mensen onterecht ernstig kan beschadigen!

Senior Member

Standaard

vr.gr

Ben je blind of zow? of lees je door alle posts heen? volgens mij is el nou, 3,4 x gezegd dat iedereen weleens fouten maakt en dat Geert in deze dat ook gedaan heeft en zijnde het de vraagprijs heeft bijgesteld...

Je lijkt echt een pubertje met aandacht tekort
    Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Jij schildert mij daarin af als een fantast en een oplichter!
    En een klooio, niet te vergeten he...

Geert, laat gaan joh, het is een lekkere rustige zondagmiddag en het zonnetje schijnt...
    Iedereen hierzo kent jou ondertussen wel en weet wel hoe het bij jou werkt.
    Van Les Strat ben ik er nu ook bijna achter.

Nu weer on topic dan maar? Please please pretty please?
    "In God we trust, all others pay cash."

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten