Oorspronkelijk geplaatst door
macwilliams
Hey bass,
Ik had dus gedacht dat jij nog naar het feest van Hoornsterzwaag zou komen en had idd wat meegenomen (kun je nu toch niet meer controleren

)
Het was best gaaf dat Highway to rosie.
Als ik weer concreet in de buurt ben kom ik langs op mn Oldtimer suzuki.
Neem ik ook mn vetste plectrum mee
Yeah, ik ben er ook niet zo mee bezig als geert, hij is er best druk mee en steekt er veel tijd in. Dan maak je wel eens een vergissing. Ik zag al dat het een ad van geert was waar het commentaar op werd gegeven.
Ik vind zijn argument ook prima, je kunt tenslotte ook niet altijd goed doen.
Bijvoorbeeld:
Tijd terug bij het verkoop van een van mijn epi's die ik netjes in mijn sig had geplaatst kreeg ik ineens een PM van een "forummember" dat hij hem graag wilde hebben/kopen. Dus ik heb een afspraak gemaakt en gezorgd dat ik die dag thuis was. Eigenlijk had ik andere plannen maar je gunt een ander nog wel wat. Komt die slemiel niet opdagen en ook geen bericht. Kijk ik op zijn profiel pagina en zie dat hij op de dag van het bericht dat hij mij stuurde lid was geworden en nog nooit gepost had. Ik vermoed dat het een dubbelaccount van iemand is geweest die door geldgebrek zijn sloeberige afspraak niet kon nakomen, de pauper. Dus daar trap ik nooit meer in. Vaste members denken beter na voordat ze zo op hun bek gaan.
Daarna heb ik een epi custom (zwarte) uit korea aangeboden voor €300,- of zo. Dat ding was perfect, had ik uit belgie gehaald van iemand die echt in geldnood zat. Ik werkte in duitsland en ben dus 400KM omgereden omdat ik wel dacht dat iemand hier hem zou willen hebben (ik ben een sukkel ik weet).
Ik zou er dan iets van €50,- winst <----(als of) op gemaakt hebben dus dat zou dan bijna vijf euro per uur zijn geweest.. Vette winst toch (en ik heb het echt niet nodig!!!
Er waren wel geintereseerden maar het ging om diverse redenen niet door. Heb hem voor €375 op MP gezet en binnen een week was hij opgehaald voor de vraagprijs door iemand die weer uit rotterdam kwam...
Het kan soms raar lopen met de "handel"
Meestal probeer ik het hier te slijten maar het valt wel tegen.
Net als een cabinet dat ik hier heb aangeboden voor €100,-
niks...
marktplaats koper bood €210,-
Dus

Favorieten/bladwijzers