Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
Ik snap gewoon echt niet dat mensen tegenwoordig TE LUI zijn om gewoon even naar een lokale snarenboer te gaan. Tuurlijk is het niet netjes als je belazerd wordt via internet, maar het gebeurt nu eenmaal... Dat weet je, dus niet huilen!!! Hoe vaak moeten mensen nog zeggen dat je gewoon je shit niet via het www moet bestellen.. Pff.. Eigen schuld.
Jaja opa... sorry dat ik het zeg maar dat is natuurlijk gel*l van een dronken aardbei. De Amazon's, Bol's, Ebay's en Thomann's van deze wereld doen al jaren uitstekende zaken met honderdduizenden tevreden klanten. Voor mij zijn de dagen ook echt voorbij dat ik heel Nederland doorreed op zoek naar die ene platenwinkel die die ene plaat had, ik zal daar gek zijn anno 2010. En eerlijk gezegd: met een fulltime baan, een drukke band en een kleine baby kan ik mijn zaterdagmiddag ook wel beter gebruiken dan in de rij bij Dirk Witte. Ik bestel snaren altijd bij lord of The Strings, nooit problemen mee. Dat betekent natuurlijk niet dat je elke vage prijzenvechter meteen moet vertrouwen, maar met wat googlen weet je snel wat voor vlees je in de kuip hebt.