Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 177 van 341 EersteEerste ... 77127167175176177178179187227277 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.761 t/m 1.770 van 3402
    Senior Member

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Dit is een leuke Tele voor Vulv!
    Bijna. Ik heb er lang van gedroomd, maar zie hier de verschillen t.o.v. het getoonde ontwerp:

• Slagplaat enkellaags zwart
    • Zwarte binding om de voor- en achterzijde van de body
    • Een normaal halselement
    • Een normale humbucker in de brug
    • Een moderne brug, zonder opstaande rand en met 6 zadels
    • one-piece maple neck of maple capped neck

Maar verder lijkt ie er sprekend op. Sinds de gitaristen van Mooi Wark echter gebruik maken van telecasters in silver sparkle, is voor mij de lol er wel van af. Tenslotte spelen we in hetzelfde circuit.

GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    Op basis van dit filmje recent een G&L asat thinline besteld. Klasse ding voor het geld. Ben er erg blij mee.

http://www.youtube.com/watch?v=22Fc9...layer_embedded

Er is ook nog een filmpje met clean geluid.

Groet Jan
    Wat erger ik me eigenlijk aan die kerel, hij kan best spelen maar wat hij speelt is wat 80% van de mensen op youtube ook spelen.

Steeds hetzelfde, irritante gejengel wat ook helemaal niet goed en/of mooi klinkt.

Het volle potentieel van een gitaar laat hij dus niet zien.
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

@Soupero: Ik ben het helemaal met je eens. Ik erger me ook aan het feit dat hij heel de tijd hetzelfde zit te spelen... check zn andere filmpjes maar!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
    Ok helm op en rennen naar de schuilkelder, nu krijg je toch een lading stront over je heen!
    Gezocht: (boss) Tr2 of andere leuke tremelo

Senior Member

Standaard

Ja, want elke keer iets origineels verzinnen voor de 300 filmpjes die hij upload is makkelijk... ik vind dat 'ie het toch nog best goed doet hoor en bekijk graag z'n filmpjes als het gitaarmodel me interesseert. Daarnaast vind ik dat ie een erg toffe clean-tone heeft. Het zijn maar testfilmpjes voor gitaren die hij voor eventjes heeft.

edit: Overigens, als jullie een youtube kanaal kennen die ook net zoveel filmpjes upload van verschillende gitaren met dezelfde geluidskwaliteit hoeven jullie dat echt niet van me te weerhouden hoor.
    Laatst gewijzigd door hezz; 21 februari 2010 om 20:54

Senior Member

Standaard

Vulva, ik denk dat die veranderingen die jij bij bovenste gitaar zou willen de gitaar een stuk mooier maken... ik vind die humbuckers en slagplaat er niet goed bijpassen... teveel opsmuk!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dimitri Bekijk bericht
    @Soupero: Ik ben het helemaal met je eens. Ik erger me ook aan het feit dat hij heel de tijd hetzelfde zit te spelen... check zn andere filmpjes maar!
    Ach het is een bluesgitarist, een muziekstijl met veel herhalingen e.d.

Ik vind het een toffe gitarist en bekijk redelijk vaak zijn filmpjes! Je hoort toch wel duidelijk de verschillen tussen elke gitaar... kijkt die filmpjes maakt hij om de gitaren te verkopen en volgens mij is het wel een bloeiende business gezien de hoeveelheid die hij er verkoopt! Dat mensen er al over gaan discussiëren zegt genoeg Ik heb aan de hand van deze filmpjes een Okko oversturingspedaal van hem gekocht en ik ben nog nooit zo tevreden over een pedaal geweest. Hilden verandert trouwens vaak stiekem wat aan de gitaren die hij binnenkrijgt. De Les Paul krijgen altijd wat andere hardware (ik vermoed een Faber staartstuk) etc om het geluid nog wat 'beter' te maken.

Ik zou wel zijn handen en knowhow willen hebben!
    Laatst gewijzigd door E-J; 21 februari 2010 om 21:20

Senior Member

Standaard

Zo'n lichtblauwe zoals Paul W. Hier heeft....
    Mwa...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hezz Bekijk bericht
    Overigens, als jullie een youtube kanaal kennen die ook net zoveel filmpjes upload van verschillende gitaren met dezelfde geluidskwaliteit hoeven jullie dat echt niet van me te weerhouden hoor.
    Ik vind Phil X toch een beetje boeiender, spijtig dat de meeste gitaren waar hij op speelt een beetje prijzig zijn.

http://www.youtube.com/user/frettedamericana

Senior Member

Standaard

Absoluut. Toffere veelzijdigere gitarist dan onze Duitse vriend.
    Daarbij klinken alle gitaren in zijn handen het zelfde vind ik. Niet helemaal natuurlijk...
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Eindelijk zijn ze klaar, deze verwacht ik binnen een maand binnen te krijgen, ze gaan de komende week op de post in de USA.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.G. Bekijk bericht
    Ik vind Phil X toch een beetje boeiender, spijtig dat de meeste gitaren waar hij op speelt een beetje prijzig zijn.

http://www.youtube.com/user/frettedamericana
    Daar kijk ik ook enorm veel naar, maar hij is niet het geschikte voorbeeld wat betreft verschillende sounds en originaliteit. Want hij speelt gewoon veel bekende licks en nummers met vrijwel steeds dezelfde rock-sounds, waar ik helemaal niets tegen heb want hij speelt en brengt het gewoon uitermate cool. Maar er wordt over Gregor Hilden geklaagd dat het allemaal maar dezelfde on-originele gitaarspel is.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten