Nee hoor, geen spijt van, geen momentIk heb mijn fijnste SG al 4 jaar hier thuis staan, en ja inderdaad die Special met P90's verkocht, was echt een superfijne gitaar, maar ik pak toch liever mijn andere SG, en dan is het zonde. Denk dat ik van de opbrengst maar eens een mooie danelectro ga kopen
![]()





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers