Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolder Bekijk bericht
Nog steeds wrok omdat je hem wegdeed, haha. Voor mij is het de gitaar van mijn leven!
Nee hoor, geen spijt van, geen moment Ik heb mijn fijnste SG al 4 jaar hier thuis staan, en ja inderdaad die Special met P90's verkocht, was echt een superfijne gitaar, maar ik pak toch liever mijn andere SG, en dan is het zonde. Denk dat ik van de opbrengst maar eens een mooie danelectro ga kopen