Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 953 van 1214 EersteEerste ... 45385390394395195295395495596310031053 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.521 t/m 9.530 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schuey Bekijk bericht
    Omdat ik dan vind dat de pedalen zo laag liggen, en dat is een beetje irritant omdat je dan steeds half op de case trapt, dat was het idee namelijk.
    Dat heb ik opgelost door die voorste rand eraf te zagen en aan de deksel te monteren, maar daar wordt hij wel iets minder diep van (3+ cm?)

Senior Member

Standaard

Dat ziet er goed uit ja! Is het dan nog wel stevig genoeg om hem mee te nemen, in verband met het slot enzo? Zagen in mijn case wil ik nog even vermijden als het kan. Maar heb ook geen idee wat een plankje multiplex weegt van de afmetigen die ik nodig heb, dat zou eens handig zijn als ik dat in mijn handjes kon wegen eigelijk.

Senior Member

Standaard

Dat ziet er goed uit ja! Is het dan nog wel stevig genoeg om hem mee te nemen, in verband met het slot enzo? Zagen in mijn case wil ik nog even vermijden als het kan. Maar heb ook geen idee wat een plankje multiplex weegt van de afmetigen die ik nodig heb, dat zou eens handig zijn als ik dat in mijn handjes kon wegen eigelijk.
    Hij is nog steeds hartstikke stevig zoals een aantal meeting bezoekers kunnen beamen. Ik heb wel 5 rubber voetjes aan de onderkant zitten: 4 hoeken en 1 in het midden vooraan, ander buigt de case door als je daar een pedaal intrapt.

Bijkomend voordeel is dat ik de volledige hoogte ter beschikking heb. Misschien dat jouw tekening wel te hoog uit komt?

Senior Member

Standaard

Ah ok ja dat had ik ook al ja, de bodem van de case raakt de grond niet nee.
    IK heb rekening gehouden met een hoogte van 14 centimeter, en heb nog 2 centimeter over Zal eens kijken hoe dat met het slot zit vanavond kijken of ik aandurf erin te gaan hakken.

Mijn handen jeuken om eraan te beginnen :P

Senior Member

Standaard

Mijn handen jeuken om eraan te beginnen :P
    Maak anders ff een nieuw topic aan, dan kunnen hier weer foto's geplaatst worden...

Vragen over of extra foto's van mijn case? -> PM!

Senior Member

Music

Hoezo? Gaat toch even om de constructie en dergelijke? Nu kan ik alles nog aanpassen, als straks alles in elkaar zit is dat vele malen lastiger, dat is het hele punt

Ah kijk. Ja ik heb er 1 onespot inzitten, maar mijn holy grail gebruikt een eigen adapter omdat die polariteit anders is en ik geen gezeik wil krijgen. Ik heb gewoon een stekkerdoos met 6 contacten (3 vond ik dan weer te weinig..), voor de zekerheid. Die adapters passen, daar heb ik ook daar de mate van genomen. Maar dat is waarom

Zag idd een mooie pedaltrain inclusief case staan op marktplaats, maar die vroeg 130 euro ofzo? Dat vind ik echt te gortig, heb nu 42 euro betaald voor een prachtige case!
    Ik voede mijn holy grail toen ook met een 1 spot. gewoon met een verloop stukje.
    ook zit je met al die adapters al aan veel euro.

Senior Member

Standaard

Omdat ik dan vind dat de pedalen zo laag liggen, en dat is een beetje irritant omdat je dan steeds half op de case trapt, dat was het idee namelijk. Weet niet of dit gebruikelijk is maar heb het af en toe weleens voorbij zien komen hier. Mja ik weet nu niet direct hoe ik dat zou kunnen oplossen zonder een bodemplaat te gebruiken.

Snap nu overigens wel waarom die dingen zo populair zijn, voor het geld is het perfect dat spul.
    Heb jij toevallig mijn showmastertje gekocht? Heb hem namelijk aan iemand in Breda verkocht voor 42, dus moet haast wel.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Tillens, ik zie 4 dingen die min of meer hetzelfde doen. Waarom?

Nog een algemeen vraagje, de HAO RM heeft een hoogohmige ingang en ziet liever geen pedalen voor zich. Ik kan me voorstellen dat jij ook meerdere boosters hebt met high impedance?
    Pepe, de Klon is natuurlijk een verhaal apart. Zodra ik een vibe heb bemachtigd die ik goed vind gaat of de banzai eraf of de ts 9. De ts9 heb ik ingesteld als zijnde een soort marshall drive. De Keeley brengt een forse rand aan. Erg tof als je bijv met humbuckers speelt op clean kanaal. De banzai is een zeer transparant overdrive pedaal. De hydra is alleen maar boost.
    Op zich ze zitten in het zelfde straatje, maar doen wel hun eigen ding. Mijn matchless heeft gewoon een kanaal, dus heb geen overdrive channel. Ik ben nog op zoek naar een LTD, en een goede vibe, ben aan het kijken naar de Mofaux van sweetsound. Een mooie reverb van Solemate is ook welkom.

Senior Member

Standaard

Als je echt een goede vibe zoekt gaat de mofaux het niet worden. Als je iets zoekt tussen een phase en vibe in is de mofaux een prima keuze.

Practice cures most tone issues - John Suhr

Senior Member

Standaard

Hm , ok dan houd ik dat in gedachten. Ben eigenlijk niet zo thuis in wat er allemaal is, buiten overdrives en boosts zeg maar. Iemand nog aanbevelingen. Ik houd niet van chorus en dergelijke. Flangers en phasers eigenlijk ook niet.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten