Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 952 van 1214 EersteEerste ... 45285290294295095195295395496210021052 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.511 t/m 9.520 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover Bekijk bericht
    Weer een update. Dit zal (hopelijk) een behoorlijke tijd de pedalenvloer blijven:

Vraagje: hoe gebruik jij je DD-20? FX-loop of in het directe signaal? Volgens mij klinkt-ie veel beter in de FX-loop, alles valt beter af te stemmen. De pest is alleen dat ik twee lange jack-jack kabels moet laten aanrukken om het pedalboard te bereiken, voor op het podium.
    TE KOOP: KOCH MULTITONE 50W (+FLIGHTCASE met logo) E850 | RMC3 wahwah G. Teese E200 | GIBSON RD CUSTOM uit '78. zie marktplaats of PM VOOR MEER INFO.

Senior Member

Standaard

Iemand nog commentaar op mijn ontwerpje? Wil het ineens stevig en zo goed mogelijk doen, dus elke suggestie voor verbetering is van harte welkom

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schuey Bekijk bericht
    Iemand nog commentaar op mijn ontwerpje? Wil het ineens stevig en zo goed mogelijk doen, dus elke suggestie voor verbetering is van harte welkom
    Ziet er leuk uit, maar aan een rendertje hebben we in dit geval weinig.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Music

Het eerste wat ik dacht was: passen die adapters, waarom zo veel.
    waarom geen one-spots. (tot nu toe de enige adapter die je zowat in een ruis gevoelig pedaaltje kunt drukken zonder dat deze gaat ruisen)

Pedal train met daar onder een voeding is duurder, maar wel kleiner/sneller/lichter/handiger.

Senior Member

Standaard

Hoezo? Gaat toch even om de constructie en dergelijke? Nu kan ik alles nog aanpassen, als straks alles in elkaar zit is dat vele malen lastiger, dat is het hele punt
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JvD. Bekijk bericht
    Het eerste wat ik dacht was: passen die adapters, waarom zo veel.
    waarom geen one-spots. (tot nu toe de enige adapter die je zowat in een ruis gevoelig pedaaltje kunt drukken zonder dat deze gaat ruisen)

Pedal train met daar onder een voeding is duurder, maar wel kleiner/sneller/lichter/handiger.
    Ah kijk. Ja ik heb er 1 onespot inzitten, maar mijn holy grail gebruikt een eigen adapter omdat die polariteit anders is en ik geen gezeik wil krijgen. Ik heb gewoon een stekkerdoos met 6 contacten (3 vond ik dan weer te weinig..), voor de zekerheid. Die adapters passen, daar heb ik ook daar de mate van genomen. Maar dat is waarom

Zag idd een mooie pedaltrain inclusief case staan op marktplaats, maar die vroeg 130 euro ofzo? Dat vind ik echt te gortig, heb nu 42 euro betaald voor een prachtige case!
    Laatst gewijzigd door Schuey; 11 februari 2010 om 11:47

Senior Member

Standaard

Hoezo? Gaat toch even om de constructie en dergelijke? Nu kan ik alles nog aanpassen, als straks alles in elkaar zit is dat vele malen lastiger, dat is het hele punt
    Ga je 'm helemaal van hout maken? Wordt dat niet extreem zwaar? Komt er nog een kist omheen?

Senior Member

Standaard

Yep het komt in een showmaster 24 case, maak gebruik van 10mm multiplex. Ik heb geen flauw idee hoe zwaar zoiets wordt, dus vandaar dat ik jullie input goed kan gebruiken!

Senior Member

Standaard

Yep het komt in een showmaster 24 case, maak gebruik van 10mm multiplex. Ik heb geen flauw idee hoe zwaar zoiets wordt, dus vandaar dat ik jullie input goed kan gebruiken!
    Als het toch in een Showmaster 24 komt, waarom gebruik je dan een onderplaat ipv alleen de verhoging in de SM24 plaatsen?

Senior Member

Standaard

Omdat ik dan vind dat de pedalen zo laag liggen, en dat is een beetje irritant omdat je dan steeds half op de case trapt, dat was het idee namelijk. Weet niet of dit gebruikelijk is maar heb het af en toe weleens voorbij zien komen hier. Mja ik weet nu niet direct hoe ik dat zou kunnen oplossen zonder een bodemplaat te gebruiken.

Snap nu overigens wel waarom die dingen zo populair zijn, voor het geld is het perfect dat spul.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens Bekijk bericht
    Even een kleine update... nu met bekabeling. is kijken of ie zo een beetje werkbaar is.. nu nog een leuke reverb of vibe scoren...

Tillens, ik zie 4 dingen die min of meer hetzelfde doen. Waarom?

Nog een algemeen vraagje, de HAO RM heeft een hoogohmige ingang en ziet liever geen pedalen voor zich. Ik kan me voorstellen dat jij ook meerdere boosters hebt met high impedance?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten