gefeliciteerd! ik heb ook zo'n gitaar gehad, mijn exemplaar had een enorm dikke hals, wat ik tof vond, heeft de jouwe dat ook?
eigenlijk hoort er in de special een set p90's, is dat niet iets voor jou? of vind je die humbuckers eigenlijk wel tof?
gefeliciteerd! ik heb ook zo'n gitaar gehad, mijn exemplaar had een enorm dikke hals, wat ik tof vond, heeft de jouwe dat ook?
eigenlijk hoort er in de special een set p90's, is dat niet iets voor jou? of vind je die humbuckers eigenlijk wel tof?
Gefeliciteerd Mitch! Ziet er super uit. Ben benieuwd naar de klank.
Nice axe
.
Ik heb haar goed opgevoed hoor
Ja, dat gooi-en-smijtgitaar bedoelde ik ook weer niet zó letterlijk hoor! Die gigbag van Gibson is trouwens nog steeds bedroevend van kwaliteit...
Ghehe, positief roddelcircuit
Ik heb ook helemaal niks met het uiterlijk, maar door de sound werd ik echt verliefd op deze. En transparant rood vind ik op zich altijd wel mooi. En hoogglans gitaren genoeg
Als je een tijdje een goeie Tele wil uitproberen mag je 'm wel effe lenen!
Nek: wat dikker dan de '60's nek, vergelijkbaar met mijn De Gier denk ik, maar wel iets breder dan beide. Maar absoluut lekker!
P90's, tja... ze hebben een soort heilige status, maar ik heb toch altijd het gevoel dat ik 'vast' zit aan die sound. Hartstikke leuk met steviger vervorming, niet altijd lekker met clean-met-een-randje. Ik vind het heel lekker klinken als een ander die sound heeft maar ik vind het zelf niet zo prettig om te hebben. Ik heb wel met een scheef oog naar een Junior gekeken, maar da's eigenlijk tegen beter weten in![]()
Komt goed deze maand...
Thanx all!
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Gefeliciteerd!!
![]()
ALLES IS VERKOCHT!
als je er prails in zou zetten, heb je EN die p90 sound, lekker rauw, en je humbuckersound, zit je nergens aan vast. niet om je in die hoek te drukken ofzo, alleen als extra perspectiefeen 'stock' SG rockt ook al de pan uit natuurlijk.
Gefeli Mitch!
Ben niet zo'n fan van SG's, maar wel tof!
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
leuk ding hoor! Stiekem wil ik ook nog een SG, maar ja, ik wil al zoveel....
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
Ik ben niet zo'n fan van alleskunners en drie-in-één-oplossingen. Vaak genoeg geprobeerd, maar of het nou een versterker, een pedaal of een gitaar is of een element, het is duidelijk niet mijn kopje thee en na genoeg keren proberen-tegen-beter-weten-in houd ik me daar nu aan en probeer ik het niet meer
Ik vraag me wel af wat erin zit, zal wel die 496/498 combi zijn of zo. Ze staan te hoog maar het klinkt nu al top. Ik ben toch wel een liefhebber van low tot medium output humbuckers, dat ligt me gewoon erg goed.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Favorieten/bladwijzers