Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
Hoe hij ruikt? Naar kattepis als je niet uitkijkt.
Ik heb haar goed opgevoed hoor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
Tof Mitch!
Heb er ook eentje gehad, kijk maar goed uit voor de neck/headverbinding, ze zijn gevoelig voor headcracks, maar het is en blijft een heerlijk kuchende gitaar, lekker rauw, net als het baasje!
Ja, dat gooi-en-smijtgitaar bedoelde ik ook weer niet zó letterlijk hoor! Die gigbag van Gibson is trouwens nog steeds bedroevend van kwaliteit...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius Bekijk bericht
Mitch: TOF!!!
(Was net al telefonisch ingelicht door meneer LPR8 )
Ghehe, positief roddelcircuit

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
Gefeliciteerd, SG's klinken en spelen goed, ik vind de looks niet echt wat.
Dit is wel één v.d. mooiere die ik gezien heb, mooie hout-tekening.

Persoonlijk heb ik juist meer GAS voor een Tele, die sound ontbreekt nog bij mij.
Ik heb ook helemaal niks met het uiterlijk, maar door de sound werd ik echt verliefd op deze. En transparant rood vind ik op zich altijd wel mooi. En hoogglans gitaren genoeg
Als je een tijdje een goeie Tele wil uitproberen mag je 'm wel effe lenen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
gefeliciteerd! ik heb ook zo'n gitaar gehad, mijn exemplaar had een enorm dikke hals, wat ik tof vond, heeft de jouwe dat ook?

eigenlijk hoort er in de special een set p90's, is dat niet iets voor jou? of vind je die humbuckers eigenlijk wel tof?
Nek: wat dikker dan de '60's nek, vergelijkbaar met mijn De Gier denk ik, maar wel iets breder dan beide. Maar absoluut lekker!
P90's, tja... ze hebben een soort heilige status, maar ik heb toch altijd het gevoel dat ik 'vast' zit aan die sound. Hartstikke leuk met steviger vervorming, niet altijd lekker met clean-met-een-randje. Ik vind het heel lekker klinken als een ander die sound heeft maar ik vind het zelf niet zo prettig om te hebben. Ik heb wel met een scheef oog naar een Junior gekeken, maar da's eigenlijk tegen beter weten in

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
Gefeliciteerd Mitch! Ziet er super uit. Ben benieuwd naar de klank.
Komt goed deze maand...

Thanx all!