Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Hoe kom je hier dan terecht?
    Omdat ik vermoedde dat dit een discussie over HNxD was i.p.v. een "echte" HNxD!
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Standaard

Ach ik snap het wel, een gitaar is voor de meeste mensen niet iets wat je elke week koopt, en daar open je dan graag een topic voor.

De term is eigenlijk juist handig voor mensen die die topics graag skippen, dan weet je precies wat je moet skippen! (mits met type gitaar vermeld inderdaad)
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Standaard

Ik vind het altijd wel leuk om te lezen/zien, zo'n hngd topic. Misschien is het idee om een subforum aan te maken voor hngd/hnad etc etc topics zodat ze de rest niet overschaduwen.

Senior Member

Standaard

Niet iedereen houd zich aan HNGD vorm, sommige vinden ook nog andere variaties.

Laten we dan proberen af te spreken, dat als je een nieuwe gitaar hebt gekocht, gekregen, HNGD voor de topic titel te voegen gevolgd door het exacte type gitaar, zodat ik zowieso de stroom van epiphone, squiers en cheape fenders kan skippen.

Standaard

zeur niet man..

Senior Member

Standaard

Precies, volgens mij heeft er iemand gewoon een goede beurt nodig! HGFD!

(hoewel topictitels van mij inderdaad beter mogen, maar ik kan niet (meer) wakker liggen van de wildgroei aan threads)

Senior Member
    Blog Entries
    4

Effect !

Ik stoor mij niet aan hn.d topics. De een mag dan wel leuker zijn dan de andere maar waarom zou je zoiets willen verbieden?

Senior Member

Standaard

Wat een stom gelul. Ik vind het juist prachtig dat iemand een topic opent over zijn nieuwe aanwinst! Mooi houwe zo!!!

Standaard

ik vind de hngd-topics vaak ook wel leuk. Maar een betere topic-omschrijving zou wel echt heel fijn zijn. Verzoek aan mods: kunnen jullie daar een beetje op sturen als het je opvalt?
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo Bekijk bericht
    Laten we dan proberen af te spreken, dat als je een nieuwe gitaar hebt gekocht, gekregen, HNGD voor de topic titel te voegen gevolgd door het exacte type gitaar, zodat ik zowieso de stroom van epiphone, squiers en cheape fenders kan skippen.
    Maar dat is toch precies jouw segment?

Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten