Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 1062

Threaded View

Senior Member

Standaard

Bedankt alvast voor de reacties tot zover.

@Vinnie: ik heb idd de engl in muziekzaak geprobeerd waar je hem dus niet volledig open kan/mag draaien. plus nog het feit dat hij in een muziekzaak totaal anders klinkt dan in repetitieruimte en weer totaal anders dan op het podium. Dit maakt het lastig om echt een goede test te doen in muziekwinkel.
    Tijdens repeteren draai ik hem flink open mijn versterker en we repeteren dan ook aardig hard. Waarschijnlijk word dit in de meeste kroegen niet toegelaten helaas.

@H. Huisjes: Zoals je weet ben ik idd zeer benieuwd naar de G12-65 omdat dit een hoger watt greenback zou zijn en zoals op de celestion site staat het een erg populaire speaker was voor de 80's hardrock. Eventueel combineren met een greenback of V30 om ze misschien wat beter te laten prikken ofzo.
    Wat voor greenback heb jij het over? ***Edit: begrijp na nog keer lezen dat je het over de 25W hebt.*** Want ik heb voornamelijk slechte dingen gehoord over de 25 watters. De heritage schijnen aardig goed te zijn maar die zijn dan ook weer 150 euro per stuk... De greenbacks die je standaart in cabs vind zijn meestal de 25 watt (zo ook in de nieuwe engl greenback cabs waar ik opzich best benieuwd naar ben).

Zijn er mensen die ervaring hebben met de G12H30 anniversary (niet greenback)?
    Laatst gewijzigd door Thiez; 2 februari 2010 om 20:36
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten