Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 233 van 904 EersteEerste ... 133183223231232233234235243283333733 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.321 t/m 2.330 van 9036

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicks Bekijk bericht
    en ik vind het dan ook vaak zonde dat er zoveel mensen als de neten bij zijn om bepaalde gitaren snel op te kopen en dan weer door te verkopen voor een hogere prijs .
    Ik doe dit bijna wekelijks...het is voor mij de enige manier om mijn hobby te bekostigen. Ik vind het juist zonde om koopjes te laten liggen.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Ik doe dit bijna wekelijks...het is voor mij de enige manier om mijn hobby te bekostigen. Ik vind het juist zonde om koopjes te laten liggen.
    Uiteindelijk maak je dus je eigen hobby er duurder door.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Senior Member

Standaard

Maar wat ik bedoel is dat ik het stom vind dat iemands gitaar opeens zoveel minder waard is omdat hij er een extra coil in heeft gedaan..
    Dat is toch positief, dat iets goedkoper voor je is terwijl je eigenlijk vindt dat de prijs hoger zou moeten zijn?
    Of je moet de verkoper zijn natuurlijk.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dat is toch positief, dat iets goedkoper voor je is terwijl je eigenlijk vindt dat de prijs hoger zou moeten zijn?
    Of je moet de verkoper zijn natuurlijk.
    Nou ja, je doet zo wel afbraak inderdaad voor die verkoper terwijl hij een best redelijk bod doet voor een gitaar die uit een lawsuit fabriek komt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Standaard

Uiteindelijk maak je dus je eigen hobby er duurder door.
    Nee hoor, das een beetje ver gezocht. Mn gitaren kosten nog steeds niet veel, ook mn blijvertjes niet...

Senior Member

Standaard

Nee hoor, das een beetje ver gezocht. Mn gitaren kosten nog steeds niet veel, ook mn blijvertjes niet...
    Maar als iedereen nou voor dezelfde redenen die cheap-ass gitaartje zou opkopen en weer duur verkopen kan jij dus ook geen of minder cheap-ass dingen meer scoren en maar je je eigen hobby dus wel duurder...
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Maar als iedereen nou voor dezelfde redenen die cheap-ass gitaartje zou opkopen en weer duur verkopen kan jij dus ook geen of minder cheap-ass dingen meer scoren en maar je je eigen hobby dus wel duurder...
    Maar dat gebeurt gewoon niet, want niet iedereen checkt marktplaats updates elke paar minuten de hele dag door

Senior Member

Cool

Sorry, was een beetje knorrig vanmorgen
    Maar wat ik bedoel is dat ik het stom vind dat iemands gitaar opeens zoveel minder waard is omdat hij er een extra coil in heeft gedaan. Dan vraag ik me af waar het nou echt om draait, om zo'n ding in een hoekje neer te zetten en hem te laten verpieteren omdat hij uit een glorieuze tijd stamt of dat je er echt daadwerkelijk op gaat spelen.

Ik kies graag voor het laatste en ik vind het dan ook vaak zonde dat er zoveel mensen als de neten bij zijn om bepaalde gitaren snel op te kopen en dan weer door te verkopen voor een hogere prijs of ze te houden totdat de waarde stijgt. Dat doet aan als een kunstmatige stijging van waarde. En zo is laatst de kunstveiling ook als een kaartentoren ingestort waar een paar spelers met het geld er vandoor gingen.
    Thats's life...

Ook wel marktwerking genaamd dacht ik.
    Laatst gewijzigd door Henri H; 26 januari 2010 om 14:41

Standaard

Maar dat gebeurt gewoon niet, want niet iedereen checkt marktplaats updates elke paar minuten de hele dag door
    Je bent zeker niet de enige! Voor zaken die ik echt al lang zoek heb ik ook RSS feeds aanstaan, zodat je ze niet per ongeluk mist.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Je bent zeker niet de enige! Voor zaken die ik echt al lang zoek heb ik ook RSS feeds aanstaan, zodat je ze niet per ongeluk mist.
    Vast niet, maar ik ben vaak wel de eerste

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten