Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 174 van 341 EersteEerste ... 74124164172173174175176184224274 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.731 t/m 1.740 van 3402

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    Het fijne aan een telecaster is juist dat het niet zo bijzonder is!!!
    Het bijzondere in eenvoud... de tele heeft voor mij zo'n uitgesproken karakter in een rechttoerechtaan verpakking...ik kan je daarin alleen maar gelijk geven.

Maar mijn eigen modelletje vind ik qua looks niet zo apart als ik die prachtige witte telecaster van Zoon van JohanB zie bijvoorbeeld, of zo'n mooie burst of flame die al voorbij gekomen zijn !

Senior Member

Standaard

Pepe, damn wat een tele's heb je toch man!

Die thinline rechts, is dat diegene die in je sig staat?

Mooi ding man!
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Ja, afgezien van een rare tik om het aantal gitaren te begrenzen tot een overzichtelijk geheel waarbij er soms rake klappen moeten vallen, snap ik niet waarom een mens uberhaupt een mahonie thinline tele ooit zou wegdoen. Ik heb er nu al spijt van terwijl ie hier nog hangt, kan je nagaan.

Senior Member

Standaard

ach ja, ik heb er nu ook weer eentje thuis staan:

Een Squier Tele Classic Vibe, nog helemaal nieuw.

wel eea aan veranderd zoals de controlplate.

Wat ik er van vind?

Wie het nog een keer over zijn lippen haalt om te zeggen dat ze even goed zijn als een Fender zal ik deze persoonlijk en zonder behulp van Vasaline anaal inbrengen.

Het is een hele goede gitaar maar, neckpup vind ik weinig levendig, brugpup is wel goed.

Hals is goed en body ook, evenals de afwerking.

pots en standenschakelaar vind ik pover en houden er voor mijn gevoel na een jaar of drie wel mee op.

Goed voor zijn geld?--> ja
    Evengoed als een MIM Tele?--> nee

Senior Member

Standaard

Dus met een goede neckpup pots en switch is die wel goed? Dus voor 5 tientjes extra heb je een goede gitaar , lijkt mij dan een goede investering.
    Ik vind die MIM standaards eigenlijk volkomen ruk en vond de cv hele goede feel hebben , zeker voor het geld niet verkeerd.

Senior Member

Standaard

Eens. Meeste MIM std's zijn echt niet best, maar deze Squiers zijn echt prima. Leuk als backup ofzo en met upgrade gewoon een volwaardige gitaar. Elektronica is gewoon vervangbaar hoor. Pu's van mijn MIM RI zijn ook niet best maar daarom is het nog geen kutgitaar..
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Eens. Meeste MIM std's zijn echt niet best, maar deze Squiers zijn echt prima. Leuk als backup ofzo en met upgrade gewoon een volwaardige gitaar. Elektronica is gewoon vervangbaar hoor. Pu's van mijn MIM RI zijn ook niet best maar daarom is het nog geen kutgitaar..
    Ik zeg ook niet dat het een kutgitaar is, hij is goed voor zijn geld, beter dan een LC, met name de hals, maar ik vind ze niet zo goed als een MIM Tele

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Dus met een goede neckpup pots en switch is die wel goed? Dus voor 5 tientjes extra heb je een goede gitaar , lijkt mij dan een goede investering.
    Ik vind die MIM standaards eigenlijk volkomen ruk en vond de cv hele goede feel hebben , zeker voor het geld niet verkeerd.
    Ook met een upgrade van de pots en brugelement zal die niet zo goed worden een MIM is uitgevoerd met alder of ash body en dat vind ik toch levendiger en warmer klinken dan pinewood(vuren), maar mijn bescheiden mening, het kan zijn dat anderen daar anders ovedr denken.

Er zijn mindere MIM's tuurlijk, maar ik zou liever een MIM kopen en die upgraden en ik moet zeggen ik heb lekkere levendige MIM's bespeeld hoor.

Senior Member

Standaard

[QUOTE=geert1976;2270095]ach ja, ik heb er nu ook weer eentje thuis staan:

Een Squier Tele Classic Vibe, nog helemaal nieuw.

wel eea aan veranderd zoals de controlplate.

Wat ik er van vind?

Wie het nog een keer over zijn lippen haalt om te zeggen dat ze even goed zijn als een Fender zal ik deze persoonlijk en zonder behulp van Vasaline anaal inbrengen.

Het is een hele goede gitaar maar, neckpup vind ik weinig levendig, brugpup is wel goed.

Hals is goed en body ook, evenals de afwerking.

pots en standenschakelaar vind ik pover en houden er voor mijn gevoel na een jaar of drie wel mee op.

Goed voor zijn geld?--> ja
    Evengoed als een MIM Tele?--> nee
    QUOTE]

Ik sta al voorover......Ik heb ook nog een CV'50 maar dan wel een strat. Er komen nog CS'69 in en dan is hij minstens zo goed als een heuse Fender!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten