thx voor de tip oigun. ik ga nu maar door met het laksysteem waarmee ik bezig ben, I'm this close to perfect surface. Maar nooit meer nog es op deze manier.
De headstock is ondertussen helemaal klaargelakt. en zelfs zonder polijsten ziet dat er al indrukwekkend uit irl. moeilijk op foto te krijgen, maar je hebt echt wel een diepte effect en glitter: heel het publiek aan de zonnebril: rock 'n roll!!
ik ook benieuwd maar moet ge-dul-dig blij-ven nu en het niet upfucken met de eindmeet in zicht![]()




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers