Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 19 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 188

Discussie: Bling King

  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    en nog wat pics, juz for fun





    zelfde amp, ander formaat gitaar

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    ha, iets gevonden waardoor ik beter closeups kan trekken, hier zie je de sparkle jungle. en het logo op truss rod cover.



    Naast het Guttlin logo, komt er nog een derde logo op de headstock :



    had eerst wat fijnere logo's getekend, maar die zijn niet goed zichtbaar op de sparkle achtergrond, dus maar vette letters genomen
    Laatst gewijzigd door barno; 23 januari 2010 om 14:55

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    De trussrodcover vind ik knap, het logo voor de Bling King wat minder, eerlijk gezegd vind ik het een beetje inspiratieloos, ik ben beter van je gewoon : je vorige logo's waren allemaal kunstwerkjes op zich, dit vind ik niet in de Guttlin-traditie passen ... No hard feelings I hope
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    De trussrodcover vind ik knap, het logo voor de Bling King wat minder, eerlijk gezegd vind ik het een beetje inspiratieloos, ik ben beter van je gewoon : je vorige logo's waren allemaal kunstwerkjes op zich, dit vind ik niet in de Guttlin-traditie passen ... No hard feelings I hope
    tuurlijk nie man, ik post hier juist dingen om feedbackk te krijgen, + of -, allemaal interessant.
    mss komt er nog een wat meer uitgewerkte versie van het logo maar zoals ik al zei: veel van details gaan echt verloren op de sparkle. idee bij dit logo: lettertype van ouwe filmposters, film = hollywood = sparkle enz... soit, we zien wel
    photoshopke:
    Laatst gewijzigd door barno; 23 januari 2010 om 15:51

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2009
    Locatie
    Almere
    Berichten
    406

    Standaard

    ik vind het logotje er niet echt bij passen, het lijkt wel iets van een vliegtuig burs
    misschien bij het puntje op de i een kroontje? of iets in die richting, verders props voor het lak en schuur werk

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    in het kader van het documenteren van het lakproces, nog enkele pics

    Mocht ik het ooit nog es doen (en dat zal zeker niet voor dadelijk zijn ...) moet ik toch een andere manier vinden om de laklagen op te bouwen (met een borstel zoals al gezegd oa) Enkel spuiten duurt echt heeel lang. En telkens denk je, na de volgende laag zal het wel goed zijn. als je dan hebt geschuurd, zie je dat je er nog niet bent. het is telkens wel een klein stapje beter, maar toch: eigenlijk wel funny dat de creatie van zo'n blits, flasy instrument zo geweldig booooring kan zijn






  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.063

    Standaard

    Ik vind de "Bling King" letters ook wat minder. Ze zijn me te recht en hoekig, zeker in vergelijking met de andere teksten...
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Drie logo's op de headstock vind ik net iets te veel..

    Maar wel een aardig stukje vakmanschap deze bling king!!!
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Op foto ziet het er echt al geweldig uit ...

    Misschien de volgende keer toch eens een poriënvuller gebruiken?
    Eerst een paar lagen lak, dan porienvuller erover, schuren en verder lakken?
    Volgens mij gaat dat veeeel sneller.


    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2008
    Locatie
    In the city of light
    Berichten
    706

    Standaard

    ik zou persoonlijk bling king op de trussrod cover zetten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top