Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 229 van 904 EersteEerste ... 129179219227228229230231239279329729 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.281 t/m 2.290 van 9036

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    En ja: natuurlijk probeer je onder de vraagprijs te bieden en als je daar als verkoper niet tegen kunt moet je je advertentie niet als "bieden" op marktplaats zetten.
    Dan mailen ze je wel een laag bod. Bellen met een laag bod doen ze bijna nooit is mijn ervaring...
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Kom je nu al mee?

snap ook die dombo niet die de vraagprijs als bod neer gaat zetten. Mail dan dat je hem wilt voor 150 en vraag of hij hem reserveert...
    ik doe dat al wel even hoor, dit word dan nummertje 3 voor nouja, het doeleinde wat jij ervoor zou hebben

EDIT: Laat ik er even bij vermelden dat ik dit doe als soortement van Oefening voor het vak Economie, ik kies volgendjaar dan ook het Economie&Maatschappij profiel en als keuzevak Management&Organisatie, daar heb je ook een Praktische Opdracht Micro ondernemingen, en oefenen is alleen maar goed dacht ik zo, En ik doe natuurlijk ook ervaring op wat voor gitaren mij liggen
    Laatst gewijzigd door Ferraririk; 22 januari 2010 om 22:16

Senior Member

Standaard

Lefty Washburn HB30 Vraagt wel de hoofdprijs... Maar ja wanneer zie je hier een lh versie van?

Standaard

snel bij zijn, een "project"squier tele die een element mist met bieden vanaf 40 euro zal dus niet voor veel weggaan vermoed ik, staat mij net te ver weg.

http://link.marktplaats.nl/314790712

Senior Member

Standaard

Ik kan die MM1 voor €175 euro kopen, maar nu ben ik op internet aan het lezen, en ga twijfelen of dit niet te veel is, met oog op een waarschijnlijke doorverkoop

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    Ik kan die MM1 voor €175 euro kopen, maar nu ben ik op internet aan het lezen, en ga twijfelen of dit niet te veel is, met oog op een waarschijnlijke doorverkoop
    als je nu al twijfelt...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    als je nu al twijfelt...
    ik zie het nog wel.

Standaard

ik zie het nog wel.
    Lol als je nu al twijfelt dan is het al niet goed lol XD. Het is geen super gitaar nee, ik betwijfel of hij uberhaupt wel lekker speelt, maar wat wil je? ^^.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Jonge, wanneer je die EMG's eruit sloopt, die verkoopt, en de tuners ook, dan heb je al 175 euro! Nou, dan stuur ik die kerel ook wel een mailtje, want ik dan kom ik em morgen nog ophalen als jij em niet hoeft.

Standaard

Hey,

Ik ben bezig om te beginnen met electrisch gitaar spelen en ben al een tijdje bezig met het zoeken naar een nieuwe gitaar. Ik ben verder een totale leek op het gebied en de enige kennis die ik heb opgedaan is wat ik op forums kon vinden in de afgelopen weken.

Ik ben nogal wat dubbelzinnige informatie tegen gekomen wat betreft starter setjes, de ene raad het aan en de ander raad het af.

Nu ben ik op marktplaats deze gitaar tegen gekomen:

Ibanez RG 370 B met EMG 81 & 60

Mijn vraag is dan ook: is deze geschikt voor een beginner om op te leren spelen, of zou ik toch voor een goedkoper alternatief moeten gaan. Hier zal ik verder ook nog alles bij moeten kopen. Ik kan leven met de extra kosten, zolang het de extra kwaliteit oplevert.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten