Mee eens dat Hondo geen gitaar maakte om op te jagen, maardie slagplaat!
![]()
Mee eens dat Hondo geen gitaar maakte om op te jagen, maardie slagplaat!
![]()
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
mot je maar een serieus bod doen en niet voor de hoofdprijs willen gaan ;P
Nah, ik kan soms wel de frustratie onder verkopers begrijpen. Dan zet je specifiek neer dat je hem voor rond de 250 euro wilt verkopen en dan komen alsnog mensen aan met 150 euro, die zou je het liefst een stomp willen verkopen.
Aan de andere kant denken verkopers ook vaak de hoofdprijs te ontvangen, daarom werkt tweedehands verkopen zo slecht in Nederland![]()
Ik wist toen niet zeker of het merk "Custom" van Matsumoku was zoals de verkoper beweerde en op mijn vraag waarom hij dacht dat het een Mat was kreeg ik iets terug in de trand van "dan koop je maar een andere bas".
Op mijn mailtje dat ik 'm voor de vraagprijs over wou nemen heb ik nooit reactie gehad.
En ja: natuurlijk probeer je onder de vraagprijs te bieden en als je daar als verkoper niet tegen kunt moet je je advertentie niet als "bieden" op marktplaats zetten.
yup,
Dus de vraag van Harold was terecht.
Deze verkoper is al vaker naar voren gekomen in dit topic, met name zijn gedrag als proffesionele klootzak als je (lastige) vragen of opmerkingen hebt.
In zijn advertenties staat ook vaak de kreet dat snobisme niet op prijs wordt gesteld, maar zijn producten schijnen niet altijd te zijn hoe hij ze aanprijst.
http://link.marktplaats.nl/314295314
Dit lijkt me een hele mooie deal, heb zelf ook wel intresse, weet alleen weinig van musicmans af.... dus
Deze OLP's kregen destijds erg goede reviews. Voor deze prijs... wow.
Ik ga gokken dat ie ruim meer gaat krijgen.
Turn it up • Bring the noise
Favorieten/bladwijzers