Ik heb ook meteen de update uitgevoerd... Ik heb mijn adapter er redelijk bij in de buurt zitten, maar geen rare bijgeluiden. Mocht dat alsnog gebeuren dan is het snoer lang genoeg om het te verplaatsen...
Ik heb ook meteen de update uitgevoerd... Ik heb mijn adapter er redelijk bij in de buurt zitten, maar geen rare bijgeluiden. Mocht dat alsnog gebeuren dan is het snoer lang genoeg om het te verplaatsen...
Ik heb de adapter gewoon vlakbij mijn M13, die ook nog eens aangesloten is met 4 kabels, en totaal geen herrie. Zodra ik andere pedalen van stroom voorzie met een adapter begint het zootje te brommen. Tenminste dat was zo toen ik dat uitprobeerde. Nu heb ik slechts één ander pedaal erbij en dat is een Pitchblack maar die gaat er binnenkort ook af. De tuner van de M13 is goed genoeg.
Vote for Pedro!
Ik laat m'n Pitchblack er wel op zitten, vind ik toch lekkerder aflezen dan de display van de M9
Mijn TU2 is met pensioen, de M13 is nauwkeuriger dan de Boss..
Misschien een leuk idee om een algemeen M9/M13 topic te openen? Volgens mij hebben steeds meer mensen zo'n apparaat en misschien is het slim om een algemeen topic te hebben met vragen en het uitwisselen van settings.
Te Koop:
MoogerFooger EP2 Expression Pedal, amper gebruikt.
Goed idee...
Hmm, klinkt nog steeds wel als een interessant ding, maar vinden jullie het geen probleem dat je geen presets van meerdere effectblokken tegelijk kan bewaren en meteen met de juiste settings kan oproepen?
Echt een megagrote misser wat mij betreft, want dat zou voor mij juist een van de grootste redenen zijn om op zo'n ding over te stappen.
Volgens mij is daar de latch scene mode voor en kan je 4 effecten tegelijk besturen (dus 4 per scene) met 1 switch. Je zou dan een aantal presets moeten kunnen maken voor bijvoorbeeld clean/overdrive/lead/solo/etc.etc. Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd met mijn M13 dus of het precies zo werkt kan ik je niet vertellen. Zou zondag wel even kunnen pielen in de oefenruimte..
edit: even op youtube gekeken:
http://www.youtube.com/watch?v=iPogi-5U7YE
Te Koop:
MoogerFooger EP2 Expression Pedal, amper gebruikt.
Ik begrijp er nog steeds echt helemaal niks van, kan je nou wel of niet presets maken waarin tot in totaal vier verschillende effecten met de juiste (van elkaar verschillende) settings in een keer aangeschakeld worden?
Zo ja, hoeveel van deze presets heb je dan?
Je kan toch maar vier effectblokken tegelijk gebruiken?
Waarom gebruiken sommige mensen dan een 1010 als controller ernaast?
Excuses voor de vele vragen.![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Tristan; 15 januari 2010 om 03:03
Maar als je dat wilt kan je beter voor een multi-effect gaan zoals een floorpod of een Boss GT10? daar kan je alles in opslaan en oproepen.
Heel het aantrekkelijke van de M9/M13 is volgens mij dat je eigelijk 'losse pedaaltjes' hebt, en dat je scenes kan opslaan met verschillende 'pedalboards'.
hier een goeie Youtube review:
http://www.youtube.com/watch?v=xV-pHZRydxw&feature=fvw
als ik t geld had ging ik er vanmiddag nog 1 halen![]()
Favorieten/bladwijzers