Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
Ja, dat is ook mijn ervaring. De drives klinken prima en zijn heel bruikbaar. Op de verkeerde amp wel wat klinisch, maar ik heb dat in ieder geval nog niet als zwaar nadeel ondervonden.

in het ergste geval kun je altijd een externe drive gebruiken. Wel jammer dat je die niet in een loopje kan gooien zoals bij de M13, maar voor deze prijs in dit formaat zijn de geluiden echt fantastisch.

Ik gebruik voor oversturing dan ook grotendeels andere pedalen, maar in sommige gevallen is het qua plaatsing in je keten wel handig om drives uit de M9 te halen... Zo ga ik van een compressor naar een scheur in een klik om vervolgens naar een rare EQ instelling te gaan... Ik ben dus wel erg blij met de overtuigende oversturing...

Vooralsnog zijn mijn favorieten qua drive de FacialFuzz (Fuzz Face), De Classic Distortion (RAT) en de Fuzz Pi (BigMuff)
De Sweep Echo en Lo-Fi delay zijn ook té gek. Sowieos heerlijk om eens een makkelijke tapfunctie te hebben voor alle delays én modulatie effecten... De Room reverb is ook er g mooi en veel filters ijzn ook erg bruikbaar mits juist afgesteld (wanneer niet) De Obi-Wah heeft al een plekje gekregen binnen een bruggetje...

Ik ben momenteel zo onder de indruk, dat ik er niet verbaasd over zal zijn in de toekomst alleen nog dit ding te gebruiken. Mijn RC99 gaat noooit weg maar misschien verdwijnt hij wel uit mijn live rig. Ik gebruik niet veel Chorus en die M9 kan het waarschijnlijk makkelijk opvangen. (Ik ben erg zuinig op die RC99, die heeft voor mij emotionele waarde en dus zou ik het niet erg vinden die van zijn pensioen te laten genieten)

Als de drives nóg beter worden in een toekomstige update (nog zo'n geweldig voordeel van dat ding, de simpele update mogelijkheden) dan kan het zomaar zijn dat de M9 alleen overblijft..

Maar nogmaals, ik zit nog midden in de Honeymoon