Hi,
volgens mij is de tolex niet meer origineel en ook de stof aan de voorkant.
Maar als dat het enige is?
Hi,
volgens mij is de tolex niet meer origineel en ook de stof aan de voorkant.
Maar als dat het enige is?
Voor de Belgen (of Nederlanders die een eindje willen rijden): Fender Vibrochamp voor weinig! Blijkbaar exportmodel, aan de switch te zien. Volgens mij ook van voor '75 (aan het logo te zien).
It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.
Is volgens mij ook wel een verbetering zo'n 10" speaker, maar daar heeft ie 'm ook minder interessant mee gemaalt voor verzamelaars. Als ie dat bord waar de speaker op zit heeft zitten verzagen. Mijn 'gewone' SF Champ heeft me €400 gekost en ik heb er geen spijt van... Die VC gaan ondertussen voor €450 ongeveer dus deze is wel een interessante deal, lijkt mij...
Wat is een Marshall JMP2204 lead uit '79 ongeveer waard tegenwoordig? Afhankelijk qua staat dacht ik rond de 1000 euro ongeveer?
Hetzelfde logo (met "Made In USA") zit ook op mijn 1978'er, ik dacht juist dat deze vanàf 1976
gebruikt werd en voor die tijd een staartloos logo met niets er bij?
Het serienummer i.c.m. de codes op de transformatoren geven je een betere leeftijds-indicatie.
Ik heb zelf ook eens een 10" er in gehad maar die is eigenlijk niet te monteren zonder
in de baffle of in de kast te zagen. Zit ook al snel met je buizen in de knel.
Daarnaast ben ik van mening dat de 8" deel uitmaakt van het geheel wat dat typische seventies
(Vibro)Champ geluid maakt; ik vraag me dus af of een 10" als upgrade gezien moet worden.
Als deze amp van binnen nog netjes is lijkt het mij echter geen verkeerde prijs.
"In God we trust, all others pay cash."
Als hij origineel is (geen gaten geboord o.i.d.), en de tolex is nog gaaf, buizen ok (liefst nieuw), en hij klinkt ok, dan is €1000,- een normale prijs dacht ik.
Echter in deze tijd van crisis zou je ook aan €800,- of iets meer kunnen denken?
HaroldA heeft/had er ook één te koop, ik dacht dat hij er ook €1000,- voor vroeg?
Dan vergis ik me over die logo-data... Mix-up, I suppose. En ik ben het met je eens over die 8" speaker. Die hoort gewoon bij die versterker. Als je echt een 10" speaker wilt, kun je makkelijk een externe kast maken... RCApluggen zijn echt niet moeilijk te vinden.
Favorieten/bladwijzers