Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 56 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 556
    Senior Member

Standaard

Hi,
    volgens mij is de tolex niet meer origineel en ook de stof aan de voorkant.

Maar als dat het enige is?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    @Sjaak: Is die cab een vriend van je? Of is de eigenaar van de cab een vriend van je?
    Laat maar weet niet of ik erop gereageerd had, cab van een vriend van me en heb de cab vaak gehoord klinkt dik

Standaard

Voor de Belgen (of Nederlanders die een eindje willen rijden): Fender Vibrochamp voor weinig! Blijkbaar exportmodel, aan de switch te zien. Volgens mij ook van voor '75 (aan het logo te zien).
    It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunders1988 Bekijk bericht
    Voor de Belgen (of Nederlanders die een eindje willen rijden): Fender Vibrochamp voor weinig! Blijkbaar exportmodel, aan de switch te zien. Volgens mij ook van voor '75 (aan het logo te zien).
    De speaker is ervan vervangen, maakt dat veel uit kwa prijs? Van 8" naar 10" is een verbetering lijkt mij, maar wat is hij nog waard?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ellisvertellis Bekijk bericht
    De speaker is ervan vervangen, maakt dat veel uit kwa prijs? Van 8" naar 10" is een verbetering lijkt mij, maar wat is hij nog waard?
    Is volgens mij ook wel een verbetering zo'n 10" speaker, maar daar heeft ie 'm ook minder interessant mee gemaalt voor verzamelaars. Als ie dat bord waar de speaker op zit heeft zitten verzagen. Mijn 'gewone' SF Champ heeft me €400 gekost en ik heb er geen spijt van... Die VC gaan ondertussen voor €450 ongeveer dus deze is wel een interessante deal, lijkt mij...

Standaard

Wat is een Marshall JMP2204 lead uit '79 ongeveer waard tegenwoordig? Afhankelijk qua staat dacht ik rond de 1000 euro ongeveer?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunders1988 Bekijk bericht
    Hetzelfde logo (met "Made In USA") zit ook op mijn 1978'er, ik dacht juist dat deze vanàf 1976
    gebruikt werd en voor die tijd een staartloos logo met niets er bij?
    Het serienummer i.c.m. de codes op de transformatoren geven je een betere leeftijds-indicatie.
    Ik heb zelf ook eens een 10" er in gehad maar die is eigenlijk niet te monteren zonder
    in de baffle of in de kast te zagen. Zit ook al snel met je buizen in de knel.
    Daarnaast ben ik van mening dat de 8" deel uitmaakt van het geheel wat dat typische seventies
    (Vibro)Champ geluid maakt; ik vraag me dus af of een 10" als upgrade gezien moet worden.
    Als deze amp van binnen nog netjes is lijkt het mij echter geen verkeerde prijs.
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member

Amp !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus Bekijk bericht
    Wat is een Marshall JMP2204 lead uit '79 ongeveer waard tegenwoordig? Afhankelijk qua staat dacht ik rond de 1000 euro ongeveer?
    Als hij origineel is (geen gaten geboord o.i.d.), en de tolex is nog gaaf, buizen ok (liefst nieuw), en hij klinkt ok, dan is €1000,- een normale prijs dacht ik.
    Echter in deze tijd van crisis zou je ook aan €800,- of iets meer kunnen denken?
    HaroldA heeft/had er ook één te koop, ik dacht dat hij er ook €1000,- voor vroeg?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Als hij origineel is (geen gaten geboord o.i.d.), en de tolex is nog gaaf, buizen ok (liefst nieuw), en hij klinkt ok, dan is €1000,- een normale prijs dacht ik.
    Echter in deze tijd van crisis zou je ook aan €800,- of iets meer kunnen denken?
    1000,- is volgens mij inderdaad een mooie prijs voor een JMP 2204 in goede staat. Als je er 1 voor 800 kunt krijgen moet je dat meteen doen!

De mijne krijg je ook een prof. flightcase bij, dus die is iets duurder.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Hetzelfde logo (met "Made In USA") zit ook op mijn 1978'er, ik dacht juist dat deze vanàf 1976
    gebruikt werd en voor die tijd een staartloos logo met niets er bij?
    Het serienummer i.c.m. de codes op de transformatoren geven je een betere leeftijds-indicatie.
    Ik heb zelf ook eens een 10" er in gehad maar die is eigenlijk niet te monteren zonder
    in de baffle of in de kast te zagen. Zit ook al snel met je buizen in de knel.
    Daarnaast ben ik van mening dat de 8" deel uitmaakt van het geheel wat dat typische seventies
    (Vibro)Champ geluid maakt; ik vraag me dus af of een 10" als upgrade gezien moet worden.
    Als deze amp van binnen nog netjes is lijkt het mij echter geen verkeerde prijs.
    Dan vergis ik me over die logo-data... Mix-up, I suppose. En ik ben het met je eens over die 8" speaker. Die hoort gewoon bij die versterker. Als je echt een 10" speaker wilt, kun je makkelijk een externe kast maken... RCApluggen zijn echt niet moeilijk te vinden.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten