thanks hezz, ben benieuwd naar jouw impressie van de collectione![]()
thanks hezz, ben benieuwd naar jouw impressie van de collectione![]()
Gafe set!
Hoe bevalt die Bogner Shiva? qua kanalen en druk?
----
// City Of Life //
thanks. De shiva bevalt prima, een erg mooi clean kanaal. Zeer dynamisch en laat echt de specifieke eigenschappen van de gitaar spreken, vergeleken met de andere versterkers die ik zelf heb gehoord springt hij er qua clean boven uit.
Het drive kanaal is oa. warm en transparant en leent zich verder goed voor verschillende stijlen, met een ocd of blues pro ervoor kan je zelfs heel goed heavy riffs spelen.
Cool! Ik weet nog een leuke tweedehands staan, binnenkort toch maar eens uitproberen!
Bedankt voor je reactie.
----
// City Of Life //
Gitaren, vlnr:
-Fender MIM Tele, met Seymour Duncan Jerry Donahue pick-ups
-Fender USA Strat, met John Suhr V60lp pick-ups en het Suhr SSC System, Sperzels en titanium zadels, en een Gotoh tremelo.
-Ed Beaver Strat, met Rio Grande Texas Tallboys pick-ups, het SSC System, en titanuim zadels en een Gotoh tremelo.
-Ed Beaver Telecaster, Joe Barden brug en Joe Barden pick-ups
-Ed Beaver Strat, Bartolini pick-ups, titanium zadels.
-'86 Gibson Les Paul Standard, met een 2007 Gibson Custom Shop neck. Seymour Duncan EVH pick-ups met de Peter Green mod.
-Fender MIM '72 Reissue Telecaster, stock.
-Tom Anderson Atom CT
-Danelectro Dead-On '67
Versterkers, vlnr:
-Scarecrow TMB-18, in principe een 18Watt Marshall, Celestion Vintage 30's
-'64 Fender Showman head
-'72 Fender Twin Reverb met master volume, JBL speakers
-'73 Fender Twin Reverb met push/pull master volume, JBL speakers
-Scarecrow FB-68, in principe een 68Plexi Marshall, met master volume mod en de JCM800 mod. Met cab met Celestion V30's
-Mojo cabs Marshall Bluesbreaker, 60's specs, zodat je KT66's kunt gebruiken, met de versterker eruit gesloopt, en ik gebruik 'm als 2x12 cab met V30's
-3rd Power Amplification Systems HD-100 HLH Series, met drie 3x12 cabs met V30's
"Een kindergezicht zegt zoveel... vooral het gedeelte waar de mond zit."
mooi setje amps!
Hoe zit het met die '3rd Power Amplification Systems HD-100 HLH Series, met drie 3x12 cabs met V30's'. Die heb ik nog nooit gezien? relaxt?
en die meest linkse, coket ie lekker?
HERRIE.
vertel me alsjeblieft dat het grote witte ding linksachter een Geddy Lee-achtige gitaarversterker is![]()
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
over de 3rd Power heb ik hier iets geschreven;
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...=131248&page=2
De Scarecrow TMB18 klinkt fenomenaal. Op zichzelf is het gewoon een 18Watt Marshall, maar we hebben deze versterker ontworpen als de ultieme studio versterker, in de zin dat ze pedalen verschrikkelijk goed aan kan. Phillip Huizinga (een 2de generatie Amerikaan van Friese oorsprong, en eigenaar van Scarecrow Custom Amplification) en ik hebben uren zitten klooien om ieder distortion/overdrive/boost pedaal dat ik regelmatig gebruik het beste te laten klinken. Het eindresultaat was een versterker die "tone-wise" vrij weinig persoonlijkheid had op zichzelf, maar in staat was de karakteristieken van de combinatie van mijn gitaren en pedalen zonder problemen naar voren te brengen.
"Een kindergezicht zegt zoveel... vooral het gedeelte waar de mond zit."
Favorieten/bladwijzers