Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 190 van 193 EersteEerste ... 90140180188189190191192 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.891 t/m 1.900 van 1930
    Senior Member

Standaard

Je zou subcategorieën kunnen invoeren, je ziet die nu al in de motivatie vaak terugkomen. Bijv de zelfbouw Award, If Looks Could Kill, Ofsett Galore, Shredd till you're dead... dat soort dingen. Met een Overall Winner natuurlijk.
    Het maakt het optellen wel een stuk gecompliceerder.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiro Bekijk bericht
    ligt eraan wat de prijzen worden
    Een Black Beauty Les Paul zou leuk zijn

Nee, ik denk wel dat het moet lukken om één of twee sponsors te vinden. Dit topic is op nog geen 3 maanden tijd al meer dan 100.000 keer bezocht geweest. Er doen bijna 200 gitaren aan mee en een boel stemmers... Dat zijn toch interessante zaken voor iemand die in de gitaarbusiness zit? Gewoon: een korte vermelding in de openingspost en bij de uitslag. Samen met een foto van de winnaars met de sponsor... Toch een leuke deal, niet?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Nee, ik denk wel dat het moet lukken om één of twee sponsors te vinden. Dit topic is op nog geen 3 maanden tijd al meer dan 100.000 keer bezocht geweest. Er doen bijna 200 gitaren aan mee en een boel stemmers... Dat zijn toch interessante zaken voor iemand die in de gitaarbusiness zit? Gewoon: een korte vermelding in de openingspost en bij de uitslag. Samen met een foto van de winnaars met de sponsor... Toch een leuke deal, niet?
    Gitaarnet zelf is ook een commerciële instelling. Ik denk niet dat het toegestaan wordt om hier sponsoren bij te betrekken.

En persoonlijk ben ik er al helemaal niet van gecharmeerd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Je zou subcategorieën kunnen invoeren, je ziet die nu al in de motivatie vaak terugkomen. Bijv de zelfbouw Award, If Looks Could Kill, Ofsett Galore, Shredd till you're dead... dat soort dingen. Met een Overall Winner natuurlijk.
    Het maakt het optellen wel een stuk gecompliceerder.
    Nee hoor, dat hoeft niet. Je stuurt bij je foto gelijk in welke categorie erachter moet komen te staan. Dit wordt in de excellijst achter je naam gezet. Vervolgens maak je aan het eind een complete lijst die je op categorie kunt filteren.

Voorbeeldje:
    Ik stuur een foto in van mijn Tele en zeg erbij dat ie bij "solidbodies" moet komen. Dan zet Badman mij in de lijst met naam, gitaar en categorie. Dat is totaal 1 kolom meer dan de afgelopen editie. Verder hoef je er niks mee te doen, maar aan het eind kun je naast de totaallijst dus wel snel kijken wie de mooiste solid, hollow of zelfbouw heeft.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik stuur een foto in van mijn Tele en zeg erbij dat ie bij "solidbodies" moet komen.
    En waar plaats je een semi-hollowbody dan? Of een Gibson uit deze eeuw?

Standaard

Zou 't te doen zijn om een stemformulier te maken; met kleine afbeeldingen erbij en keuzevakjes die je aan kunt klikken? En dan zo dat er gemeld wordt als je iets (een gitaar of een plaats) dubbel selecteert; en dat je je verder geen zorgen over gebruikersnamen hoeft te maken?

Lijkt me makkelijk voor de stemmers en je zou het zo in kunnen richten dat de resultaten automatisch in een overzicht komen (makkelijk voor de wedstrijdleider).
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    En waar plaats je een semi-hollowbody dan? Of een Gibson uit deze eeuw?
    Daar kun je de categorie-indeling toch op aanpassen?

Solidbodies
    (Semi-)hollowbodies
    Zelfbouw
    Akoestisch

Bijvoorbeeld. En als je wil, kun je het nog verder uitsplitsen. Maar ik denk niet dat je dat moet doen. Met deze drie categorieën is alles afgedekt.

En gatenkaas-Gibsons vallen uiteraard onder solids. Thinline Tele's is echter wel een klein twijfelgevalletje. Qua opbouw een semi-hollow, maar qua uiterlijk lijkt ie weer in niks op een typische hollowbody als een ES335.
    Laatst gewijzigd door Kim Wilson; 11 januari 2010 om 15:28

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaronstonebeat Bekijk bericht
    Zou 't te doen zijn om een stemformulier te maken; met kleine afbeeldingen erbij en keuzevakjes die je aan kunt klikken?
    'tuurlijk!

Als mr Badman daar hulp bij nodig heeft: ik ken wel een bietje in php/Drupal programmeren. (ten minste, dat heb ik tegen mijn baas gezegd )

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaronstonebeat Bekijk bericht
    Zou 't te doen zijn om een stemformulier te maken; met kleine afbeeldingen erbij en keuzevakjes die je aan kunt klikken? En dan zo dat er gemeld wordt als je iets (een gitaar of een plaats) dubbel selecteert; en dat je je verder geen zorgen over gebruikersnamen hoeft te maken?

Lijkt me makkelijk voor de stemmers en je zou het zo in kunnen richten dat de resultaten automatisch in een overzicht komen (makkelijk voor de wedstrijdleider).
    Makkelijk is dat wel... Alleen kruipt daar ten eerste enorm veel werk in (200 mini-afbeeldingkjes) en ken ik dus geen jota van programmeren. Iemand anders is natuurlijk altijd welkom als hulp (waarvoor dank Harold )

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Makkelijk is dat wel... Alleen kruipt daar ten eerste enorm veel werk in (200 mini-afbeeldingkjes) en ken ik dus geen jota van programmeren. Iemand anders is natuurlijk altijd welkom als hulp (waarvoor dank Harold )
    Mini afbeeldinkjes is met imagecache zo gedaan.

Ik kan dan ook wel hosting e.d. regelen...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten