Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 189 van 193 EersteEerste ... 89139179187188189190191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.881 t/m 1.890 van 1930
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door catchy Bekijk bericht
    1) barno (10 pts)
    2) rickert
    3) iberno
    4 jorikjet
    5) flanders
    6) Riky
    7) ccc
    Thomas
    9) J.G
    10) dIRE sTRAITs
    Hartelijk dank voor mijn enige twee puntjes, nu ben ik toch niet laatste

en natuurlijk een dikke proficiat voor de winnaar

Standaard

De wedstrijd is nu al even voorbij... De spanning is er dus af en we zijn terug op adem gekomen .

Wat ik nu wil vragen aan jullie:

Wat kan er volgens jullie beter? Hebben jullie nog extra (realiseerbare) ideeen? Wat moet zeker blijven? Vinden jullie het goed zo?

Ik zou (naar mijn bescheiden) mening het grootste concept van de wedstrijd behouden. Het is lekker simpel zo, je kan je niet inbeelden hoeveel uren werk in zo'n ding kruipen. Ik doe het met plezier echter, ik krijg er veel voor terug. (En laat me jullie dus ook nogmaals bedanken voor de grote belangstelling.)

Ik wil jullie ook niet verder in spanning houden: voor de volgende editie ga ik proberen om een sponsor te pakken te krijgen. Dit moet ik echter nog eens bespreken met een mod. Wees gerust: je gaat niet op elke pagina van het topic een advertentie zien, het moet binnen de perken blijven. Ik doel op een kleine vermelding hier en daar binnen het topic, we zien wel of het realiseerbaar is. Wat het doel hiervan is is duidelijk: een leuke prijs voor de winnaar(s?) en wie weet: misschien doe ik nog een willekeurige loting van een andere prijs. Ik wil er absoluut niets zelf aan overhouden, zo werk ik niet

Het is allemaal nog wat voorbarig om het definitief vast te stellen. Er zijn nog veel praktische vragen. Om maar te zeggen: als ik een prijs zou loten, hoe laat ik dan iedereen zien dat die loting eerlijk is? Ik zou het alvast een zeer leuke toevoeging vinden aan deze wedstrijd

Standaard

Ik zeg, verplicht stemmen voor de deelnemers, anders wordt diegene gediskwalificeerd.
    Anders krijg je weer van die (slimme) figuren, die natuurlijk niet de concurrentie punten willen geven.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Wat kan er volgens jullie beter? Hebben jullie nog extra (realiseerbare) ideeen? Wat moet zeker blijven? Vinden jullie het goed zo?
    Het puntensysteem!

Ik stem voor: 1 mooiste en een gedeelde 2e plaats voor 4 gitaren.

De puntenverdeling voor de 1e en de 4 2e plaatsen moet ik nog wel bedenken...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Het puntensysteem!

Ik stem voor: 1 mooiste en een gedeelde 2e plaats voor 4 gitaren.

De puntenverdeling voor de 1e en de 4 2e plaatsen moet ik nog wel bedenken...
    Of gewoon als de Top 2000: een aantal gitaren selecteren, met allen 1 punt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM Bekijk bericht
    Of gewoon als de Top 2000: een aantal gitaren selecteren, met allen 1 punt.
    Kan ook, maar de gitaar die het vaakst als #1 wordt verkozen moet wel iets extra's krijgen...

Standaard

Ik zeg, verplicht stemmen voor de deelnemers, anders wordt diegene gediskwalificeerd.
    Anders krijg je weer van die (slimme) figuren, die natuurlijk niet de concurrentie punten willen geven.
    Dan geven ze mss weer punten aan gitaren die voor hen in feite superlelijk zijn, of zeg maar: gitaren die in principe geen kans maken om te winnen. Dan krijg je evengoed een vertekend beeld van de wedstrijd.

Om terug te komen op de puntenverdeling:

Ik besef ook dat een top 10 maken van 200 inzendingen zeer moeilijk is. Daar wil ik in feite ook iets aan doen. Dat besefte ik goed toen ik zelf m'n puntenlijst samenstelde. Het is een goed concept, en het werkt als je met niet te veel gitaren zit. Maar met zo'n groot aantal... :s

Senior Member

Standaard

Ik zou in ieder geval voor de volgende editie geen verschillende categorieën maken maar alles op één bult gooien.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Je bent serieus wel heel triest als je zó graag een internet contest wilt winnen.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

ligt eraan wat de prijzen worden

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten