Ziet er als een droomrackje voor mij uit, hoe is die Line 6 relay?
Ziet er als een droomrackje voor mij uit, hoe is die Line 6 relay?
Gheyl
en inderdaad: Relay Review aub!
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...27relay+g30%27
Super bakje dit!!!
Ik ben er nog steeds zeer tevreden over.. een aanrader.
De prijs valt ook nog behoorlijk mee, je krijgt waar voor het geld.
Een hoorbaar verschil in klank is er voor mij niet.
My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!
Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill
Vandaag is mijn GCX binnen gekomen!! Nog niet genoeg kabels om het netjes aan te sluiten door ik laat 'm vandaag nog eventjes buiten het rack. Hij komt in een 4 HE (al in bezit) met daarboven een pedaltray met compressor en tubescreamer. Het plan is om ook een MXR Phase90 en een Harley Benton Power Plant daarin te stoppen. Voor de vrije 1HE heb ik nog geen destination.
Nette foto's volgen dus als het rack netjes is.
Ook een foto van mijn 'pedalboard' want ik heb een nieuwe footswitch.
Closeup:
Het is een latching switch van Newtone, hij klikt redelijk zacht dus dat wordt mijn tap tempo. Het doosje is écht klein (5x3 cm oid), het is bijna schattig :P.
Bevalt die Groove Tubes zo goed dat je je ENGL hebt verkocht?
Nee de Engl staat momenteel in de studio, wordt gebruikt via headset.
Ik zou eventueel de Engl kunnen gebruiken voor m'n rhythm overdrive en de Trio voor clean en lead, maar de drive uit de Trio bevalt me, met EQ en tubescreamer echt heel goed.
"I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."
Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com
Je hebt ze AB getest? Iemand die 'm op zn pedalboard gebruikt schijnt er geen last mee te hebben.
Geeft 'ie ook zoveel ruis/brom als je alle gevoede pedalen pregain hebt staan? Ik gebruik voor de fx loop namelijk enkel de G-Major2. Dingen zoals de Dunlop DC Brick zijn namelijk een stúk prijziger. Da's wel jammer :P. Maar vast wel gerechtvaardigd.
Voorlopig heb ik maar 2 pedalen en die zijn goed te voeden met losse adapters. Als je vindt dat ik ook voor alleen pregain-effecten geen HB moet kopen doe ik dat niet en wacht ik wel tot ik 2ehands iets voorbij zie komen (of totdat ik >2 pedalen heb. Dan moet ik wel).
Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 8 januari 2010 om 08:57
Waarom geen daisy chain op één van je adapters?
Favorieten/bladwijzers