Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 167 van 341 EersteEerste ... 67117157165166167168169177217267 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.661 t/m 1.670 van 3402
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Als ik zeg dat ik niet zo nodig op een gitaar van €2.000 hoef te spelen omdat ik die toch niet ga kopen, aangezien ik prima kan optreden met mijn Japanse Fender, moet die verkoper niet zeggen dat ik dan gewoon te onervaren ben om te merken dat die veel duurdere gitaren echt beter zijn, en dat die gitaren waar ik op speel maar middelmatig zijn.
    Nou, naar die winkel ging ik nooit meer. Wat een gelul, alsof gitaren van onder de 1000 euro niet goed genoeg zouden kunnen zijn. Arrogant prick die verkoper!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blademan Bekijk bericht
    Nou, naar die winkel ging ik nooit meer. Wat een gelul, alsof gitaren van onder de 1000 euro niet goed genoeg zouden kunnen zijn. Arrogant prick die verkoper!!
    Zo is de gitaarboer bij mijn ouders er ook 1. Die is van mening dat je gitaren niet moet afstellen want dat is een teken dat je gitaren gewoon niet snel genoeg uit de deur gaan....Zei hij terwijl ik de enige was in die hele winkel Echt geen enkele gitaar is daar normaal te bespelen. Alleen de duurste Gretsch had nog iets van een normale actie en een klank wat op een E-stemming leek
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blademan Bekijk bericht
    Laat ik dat even nuanceren: die man mag vinden dat gitaren van €1.500+ ofzo veel beter zijn dan gitaren van €800. Sterker nog, dat ben ik het met hem eens, over het algemeen. Echter, hij had net gepolst hoe lang ik al speelde enzo, dus hij wist dat ik geen absolute beginner ben. Vervolgens zei ik dus dat je met een gitaar van 'mijn prijsklasse (€700)' net zo goed kunt optreden als met een veel duurdere gitaar. En als je dan gaat zeggen dat als ik maar lang genoeg zou spelen, ik vanzelf wel door zou hebben dat het wél uitmaakt of je op een gitaar van €800 of €1500 speelt, dan heb je me beledigd.

Terug naar de Telecasters:
    Ik liep gister Schreeven binnen en verrek: ze hebben een Japanse '62 Custom in sunburst. Mijn natte Telecasterdroom! Wat een plaatje!
    Natuurlijk even erop gespeeld, en ingeplugd in een buizencombo van Fender. Dat viel een beetje tegen. De hals was véél platter dan ik had gehoopt, het halselement was zwak en de balans tussen de snaren was niet helemaal lekker. Niettemin een practige sound, zeker zonder plectrum op het brugelement.
    Laatst gewijzigd door FruscianteFan; 6 januari 2010 om 12:59

Senior Member

Standaard

Laat ik dat even nuanceren: die man mag vinden dat gitaren van €1.500+ ofzo veel beter zijn dan gitaren van €800. Sterker nog, dat ben ik het met hem eens, over het algemeen. Echter, hij had net gepolst hoe lang ik al speelde enzo, dus hij wist dat ik geen absolute beginner ben. Vervolgens zei ik dus dat je met een gitaar van 'mijn prijsklasse (€700)' net zo goed kunt optreden als met een veel duurdere gitaar. En als je dan gaat zeggen dat als ik maar lang genoeg zou spelen, ik vanzelf wel door zou hebben dat het wél uitmaakt of je op een gitaar van €800 of €1500 speelt, dan heb je me beledigd.
    Waarom ben jij dan beledigd? Het is zijn uitspraak! Ik zou er smakelijk om lachen!

Standaard

Ik liep gister Schreeven binnen en verrek: ze hebben een Japanse '62 Custom in sunburst. Mijn natte Telecasterdroom! Wat een plaatje!
    Natuurlijk even erop gespeeld, en ingeplugd in een buizencombo van Fender. Dat viel een beetje tegen. De hals was véél platter dan ik had gehoopt, het halselement was zwak en de balans tussen de snaren was niet helemaal lekker. Niettemin een practige sound, zeker zonder plectrum op het brugelement.
    Haha, wat een gast, ik treed op met een gitaar van 190 euro tweede hands
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Wat een statements.
    Ik speel zelf vaak op een samengestelde plank van 250 euro die vaak (uiterst)
    verkeerdelijk als Fender gezien wordt.
    Beauty is in the ear of the beholder.

Standaard

Ha, die heb ik uit Japan meegenomen toen we daar tourden. geniale gitaar! Halselement moet je ook een stuk omhoogdraaien en dan is ie TOP! Oh, en dat chromen kapje eraf halen. Ideaal!
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernd Veenema Bekijk bericht
    Yes.. Een asbak gevonden voor mijn Squier JV '52!

Mooi man! Ziet er te gek uit zo!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur Bekijk bericht
    Ha, die heb ik uit Japan meegenomen toen we daar tourden. geniale gitaar! Halselement moet je ook een stuk omhoogdraaien en dan is ie TOP! Oh, en dat chromen kapje eraf halen. Ideaal!
    Dat geloof ik best, maar ik heb al meer gitaren dan me lief is. Ik overweeg ook absoluut niet serieus om haar aan te schaffen.

Senior Member

Standaard

Mijn samenbouwsel.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten