-
2 januari 2010, 23:17
In de tijd dat ik bij Erik werkte zijn er veel HOOKS over de toonbank gegaan, allemaal tevreden klanten en sommigen (zoals Hell's Engl bijvoorbeeld) zijn teruggeweest om kosteloos updates te laten uitvoeren. Hooks zijn fantastische handgebouwde versterkers met een uitgesproken klank maar in de juiste handen een zeer dynamisch stuk gereedschap.
Dat er regelmatig mensen over de vloer kwamen om de hele dag dure amps te testen en daar dan een afzeikreview op internet zetten, dat er klanten gitaren laten bouwen en zich zo vaak bedenken en eigenlijk niet zo goed weten wat ze willen, dat je veel mensen over de vloer hebt die alleen maar komen testen en dat soort zaken...daar zal ik verder maar niet over beginnen. Iedereen wordt vriendelijk behandeld en krijgt een persoonlijke benadering, iemand daar wel eens koffie gehad? Erik kent zijn koffie.
Ik denk dat, als je echt niet tevreden bent met je HOOK omdat er bijvoorbeeld een schakelplop inzit, je nog eens contact met de bouwer moet zoeken. Leendert of wellicht Jacky (ook van dit forum) kan je er mee verder helpen.
enne....
Niet zeiken, speeleuh!
Regels voor berichten