Gebruik je alles ook echt? Wat een mogelijkheden!! Maar zou mij inderdaad te groot zijn....
Gebruik je alles ook echt? Wat een mogelijkheden!! Maar zou mij inderdaad te groot zijn....
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Nee, een zelfgemaakt board van aluminium: http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...postcount=9027
Ideaal en goedkoop om te maken.
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me niet zo druk kan maken wat een pedalenbak weegt....
het is meer de omvang die voor vervoersproblemen kan zorgen. 1960 + top + flinke pedalenbak past niet zomaar in elke auto.
Maat erg mooi ding hoor.
Trouwens... die riddle Q balls..... wat een waanzinnig tof ding zeg, heb beetje zitten youtube'n, te gek hoor
Laatst gewijzigd door Dude; 27 december 2009 om 10:43
Ontwikkeling main pedalboard:
Zomer 2007
Lente 2008
December 2008
December 2009
En nu ben ik "klaar" (denk ik) Ik twijfel alleen nog of ik die Digitech zo laat (in het loopje) of dat ik op een Wah-Pad ga zetten. Die heb ik nog liggen maar de combi is nog niet probleemloos (zie hier)
die digitech ex-7 klinkt naar wat ik op internet kan vinden erg leuk....
vertel eens ?
In eerste instantie haalde ik er ook mijn Wah sound uit maar ik merkte al snel dat ik die toch apart wilde hebben. De Wah moest altijd beschikbaar zijn. Voor de 7 diverse effecten moet je namelijk schakelen. Eerst deed ik dat met de FS3X maar daar was ik toch wel snel klaar mee. Toch te omslachtig én neemt te veel ruimte in op mijn board.
Wat ik erg jammer vind aan de EX-7 is dat de instellingen niet opgeslagen worden. Dus ga je van bijv Whammy naar Uni-Vibe moet je aan de knoppen draaien voor de gewenste instelling.
De twee Wah-standen gebruik ik dus niet.
Voor de SynthSwell heb ik nog geen rol ontdekt in mijn repertoire. Tijdens een jamsessie speel ik er wel eens mee als geintje.
De Whammy gebruik ik in diverse standen. Als een echte whammy a la Morello, ook wel eens als een octaver en wel eens als een soort harmoniser voor dubbelstemmige loopjes.
Uni-Vibe is ook leuk omdat je de Rate met je voet contoleert.
Net zoals de Lesie die best overtuigend klinkt.
Met de Flanger heb ik nog niet zoveel gedaan. Toevallig een paar dagen geleden wat met diverse settings geexperimenteerd. Die ga ik wel wat meer gebruiken.
Ik heb de diverse settings op papier gezet. De bovenkant van mijn voeding ga ik "bekleden" met schilderstape en daarop schrijf ik met stift de diverse settings als geheugensteuntje.
Een heel bruikbaar pedaal..... jammer van het settingprobleem.
Laatst gewijzigd door Jan Buurman; 27 december 2009 om 15:02
Favorieten/bladwijzers