Is hier iemand bekend met de True Bypass Wah-Pad van G-Lab ?

Ik had het plan om mijn Digitech Expression Factory (EF-7) op een G-Lab True Bypass Wah-Pad te zetten om hem uit mijn chain te halen. De EF-7 moet gevoed worden met 9V AC dus die wilde ik buiten de Wah-Pad om voeden met z'n eigen voeding.
Nu loop ik tegen twee zaken aan:

Ten eerste: toen ik ging testen had ik geen signaal! Wat bleek: ik moest de G-Lab zelf nog voeden met 9V. Als hij echt True Bypass is moet hij in de UIT stand toch gewoon signaal doorlaten? Dat doet hij blijkbaar dus niet. De naam is dus blijkbaar misleidend.

Ten tweede: Nadat ik de G-Lab aan een 9V voeding had hangen leek alles te werken maar op het moment dat ik mijn voet erop zetten om de EX-7 in de chain te brengen hoor je eerst een luide "oewIET" (= een soort piep ) en daarna doet hij het wel.... Dus elke keer als ik de Expresion Factory in de chain trap dmv die Wah-Pad piept hij hard. Kan niet goed zijn toch?
Wat zou er aan de hand zijn? Moet het pedaal òp de Pad door de G-Lab zelf gevoed worden? Zouden die twee verschillende stroom circuits elkaar dwars zitten?

Zou ik de True Bypass Wah-Pad kunnen laten modden om hem bruikbaar te maken voor de Expression Factory?