-
13 december 2009, 17:18
Die stem van VII telt niet, dat is mijn broertje van 12 jaar oud en dat zou vriendjespolitiek zijn. Hij heeft totaal geen inzicht in gitaren (echt totaal niet), heeft een half jaar na de aanschaf van mijn eerste gitaar een akoestische gitaar gekocht van 60 euro, er nog geen jaar wat mee gedaan en die ligt nu weg te stoffen. Allemaal heel lief en aardig maar ik vind het dus absoluut niet tellen.
Hij heeft de andere gitaren hoogstwaarschijnlijk nieteens gezien.
Maargoed, aan de andere kant is het ook weer zo dat je moet stemmen op de gitaar die je het mooist vind en ik weet van hem dat hij hem verschrikkelijk mooi vind.. Ja of je het nu laat tellen of niet ik vind niet dat het tellen moet.
Op deze manier kan iedereen hier de hele familie wel uitnodigen om een accountje aan te maken en de familie vervolgens allemaal op die gitaar stemmen. Ik wil wel op een waardige manier mijn punten binnenkrijgen.
Dit klinkt natuurlijk allemaal wat onaardig maar als je het mij vraagt mogen volgend jaar alleen mensen met een bepaald post-aantal stemmen anders is het natuurlijk zeer mogelijk dat iedereen deze manier gaat grijpen om te winnen (dus absoluut niet een waardige overwinning). Ik beticht niemand van jullie hier van maar het is natuurlijk goed mogelijk.
Laatst gewijzigd door Quicksilver; 13 december 2009 om 17:22
Regels voor berichten