9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
hehehe, 11 of 12 doesn't cut it!
Dammit, had ik die SG Junior maar eerder gehad!
So true. Ik heb al bij veel mensen 'opgeschept' met jouw nieuwe aanwinst![]()
Dat is goed om te horen!
Misschien geinig om te weten (misschien ook niet, maar ik heb nu toch niets beters te doen en dus vertel ik het toch wel):
ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik zeer te spreken ben over de kwaliteit van de strats en teles van London City. Bij toeval zag ik gisteren voor de tweede keer al een LC strat hangen (€249,-) die ze exact hetzelfde uiterlijk hebben gegeven als mijn eigen Frankenstratje.
Naturel van kleur, dus voorzien van een transparante laklaag, een maple neck met rosewood toets, tortoise slagplaat, zwarte elementkapjes, zwarte volume- en toneregelaars, zwarte tip op de schakelaar en verchroomde hardware.
Jouw commentaar op mijn strat in acht genomen, moet het je plezieren dat de LC, in tegenstelling tot mijn eigen plank, is voorzien van een vintage tremolosysteem.
Ik heb het ding overwogen om dienst te doen als back-up voor mijn eigen strat. Echter, de meerkosten voor een humbuckertje in de brugpositie, plus enkele aanpassingen om de tremolo geschikt te maken voor wild gebruik, zonder daardoor te ontstemmen, hebben mij doen besluiten ervan af te zien.
Interessant?
Onwaarschijnlijk, maar ik heb met dit verhaal toch maar even wat tijd weten te doden in deze (wederom) slapeloze nacht.
![]()
Ik wou net zeggen Vulva, ligt het aan mij of ben jij wel vaker aan het nachtbraken? *doet vrolijk mee :P
Misschien helpt het als je de PC uit doet, en onder de dekens kruipt?
![]()
Omdat t gewoon een supermooie SG is![]()
Ja, de foto doet haar geen recht. Toch stond ze bij mij hoog in het lijstje, ik vond het de mooiste Strat van allemaal. Die heerlijke eenvoudige functionaliteit, en toch goed in balans. Volgend jaar een echt knappe foto van maken, en dan is ze gewoon een topper!![]()
Favorieten/bladwijzers