Jammer dat ik al een foto had ingestuurd, maar anders was het deze foto geworden:
![]()
Jammer dat ik al een foto had ingestuurd, maar anders was het deze foto geworden:
![]()
1. Arvoitus (10 pt.)
Kom op nou, ik als RR-gek zijnde kan niet anders dan dit schatje op 1 zetten.
Zoiets zal hier ook nog wel een keer komen te staan.![]()
Vind hem minstens zo mooi als mijn eigen (die ik hier samen met jouwe op 1 zou willen plaatsen)!
2. Manuvdv (9 pt.)
3. Baco (8 pt.)
4. Valoosj (7 pt.)
5. Kim Wilson (6 pt.)
6. Eomar (5 pt.)
7. Macwilliams (4 pt.)
8. LP CL (3 pt.)
9. Justinschut (2 pt.)
10. Rene88 (1 pt.)
En, ik dacht dat het redelijk makkelijk zou zijn om te kiezen maar als je die 6 paginas steeds doormoet dan word het erg lastig.. Verdomme ik ben minstens 10 keer op elke pagina geweest..
Succes allemaal!
En arvoitus: die foto hoef je niet te veranderen, die 10 punten heeft ie met die andere foto allang dubbel en dwars verdient!![]()
In volgorde van GAS-opwekkendheid, de beste 't eerste:
10pt: hendrix2s Godin 5th Ave kingpin, hoewel de foto 'm geen recht doet (had ook Miezz kunnen kiezen, ook geen mooie foto trouwens, maar het is hendrix2 geworden)
9pt: groovieguitarguus' heritage 535
8pt: orgasmocasters warmoth strat
7pt: Pepe's Gibson
6pt: j3ro3ns Dano
5pt: oiguns zelfbouw (toch?)
4pt: valoosj zelfbouw LP
3pt: ponq's Taylor
2pt: Badmans Fender (ik heb liever een Fender dan een Gibson, maar gek genoeg wordt ik van de Fenders die hier staan nauwelijks hebberig. Voor deze maak ik een uitzondering)
1pt: Mad minds Ibanez ARX500 (omdat ik 'm zelf ook heb en weet hoe mooi 'ie in 't echt is)
En eervolle vermeldingen voor
orpheo's crimson (toch?)
funkblasters Deussenberg
lordoflagers Gretsch
lache, ik zie dat wat mensen mijn gitaar gekozen hebben
hier mijn lijstje. zit niet echt een volgorde in van allermooiste, maar gewoon een top10
HaroldAling
hendrix2
Thomas.
silenus
Funkblaster
Rakker
instromaniac
humbucker
dirkdewaard
tidalwave_sideburns
Maar als er geen specifieke volgorde is kunnen er ook geen punten gegeven worden.
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Ieder 5.5?
Favorieten/bladwijzers