Ik vind de strat die ik wil spuiten echt wel lekker klinken, ik wil geen andere en een autospuiter laten spuiten is toch niet zo duur als een gespecialiseerd gitaarspuiter?(Of heb ik het nou gruwelijk fout?)
Als het om tekenen gaat is mijn rechterhand best wel begaafd, maar schilderen weet ik het niet....Ik kan wel oefenen op een stukje hout ofzo,
Maarre probleem is hoe ga ik het aanpakken, dus al die tekeningen precies overtekenen en op de goede plaats zetten?





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers