Toch maar hier mijn stem brengen (1>10):
- Funkblaster: Prachtige Duesenberg! Met jaloezie geef ik je de eerste plek! Het zijn gewoon zulke smaakvolle gitaren.
- Aramstoop: Hele mooie ES, heerlijke uitvoering niet te complex en toffe pups.
- groovieguitarguus: Ook een erg smaakvolle semi-hollow! Beetje flashier dan normaal, maar wel erg gaaf!
- oigun: Just lovely. Erg mooie zelfbouw.
- HaroldAling: Mooiste SG die ik op het forum heb gezien! SG's zijn gaaf!
- zoon van piet: Heerlijke simplistische en vooral rauw-ogende gitaar! Heel gaaf!
- dweezman: M'n fav tele-model. Jij moet dan gewoon in de lijst terecht komen.
- j3r03n: Mojo plank! En blijkbaar ook nog eens semi-awesome!
- pepe: mooie vrolijke uitvoering, gave pups en die venetian-cutaways zijn altijd prachtig.
- silenus: Respect naar Eastwood eigenaren! Lekker tegen de stroming in!
Oh en dankjewel iedereen die op m'n stratje heeft gestemd! Vind het altijd leuk om te zien dat m'n gitaar bij mensen in de smaak valt, had tussen de strats absoluut niet verwacht bij iemands lijstje de mijne terug te zien!
Laatst gewijzigd door hezz; 4 december 2009 om 23:03
Thanx... ;-)
Mijn lijstje volgt nog... Ik vind het prachtig... zoveel smaken, zoveel verschillende 'lijstjes'. Super leuk initiatief weer!!!!
Keuze maken wordt lastig. Weer heel veel mooie gitaren. Valooosj... jij krijgt in ieder geval veel punten. Petje af man!
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Bedankt Eomer!!
@ pannekoek
Ik vond de zwarte pickup ringen toch iets mooier staan. Hoe dan ook, een geweldige LP die je hebt.
Het kan best wel eens aangenaam zijn om van anderen een flinke pluim in je kanaal te krijgen, maar in dit topic wordt er toch wel buitensporig veel over & weer gepepen...
Maar met zoveel moois kan dat ook haast niet anders. Dit zijn gitaren waar de meesten voor de verandering WEL dood naast gevonden willen worden.
Rock On !
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
10 punten voor Kim Wilson ,prachtige gitaar en foto
Favorieten/bladwijzers