Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 199 van 241 EersteEerste ... 99149189197198199200201209 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.981 t/m 1.990 van 2405
    Senior Member

Standaard

Ik wou net zeggen, daar is nota bene een signature Tele van gemaakt...
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik gok Bill Lawrance PU's
    Ik denk dat het een huisproduct is van Gibson. Dit SG model dateert al van een flink eind nadat Bill bij Gibson weer weg was, hij was in loondienst van ergens eind jaren 80 tot begin jaren 90 dacht ik, daarna is hij 'consultant' geweest bij Fender en heeft onder andere de zowel verguisde als de geprezen SCN-single coils ontwikkeld. De rails of blades die hij doorgaans gebruikt zijn bovendien een flink stuk smaller dan die erin deze Gibson gebruikt worden. Verder is Bill Lawrence niet de enige die rails gebruikt in zijn pickups
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Standaard

7-string PRS PS
    Te koop: Ibanez RG320FM Amber

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadrifoglio Bekijk bericht
    7-string PRS PS
    Over 7-stringers gesproken. Ik zou ook een 7-string versie van mijn Peavey HP Special willen, maar helaas bestaat die niet, tenzij ik naar de Peavey Custom Shop ga.

Standaard

De PRS komt ook uit de Private Stock dus scheelt niet zo heel veel van Peavy Custom Shop. Allemaal duur en aangepast op jouw eigen wensen
    Te koop: Ibanez RG320FM Amber

Standaard

ik zou deze3 doodgraag hebben!
    Agile Intrepid Pro Dual 830 MN Bloodburst

ltd FM-418

ibanez rg2228
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Tankman
    Guest

Standaard

Ik heb op die Ibanez 8-string gespeeld. Wat een bagger gitaar was dat. Was geen definitie uit te halen. Nek voelt aan als een honkbalknuppel. 7 is vet, heb ik ook. 8 is too much. Nutteloos. Ga lekker bassen ofzo in dat geval.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ik heb op die Ibanez 8-string gespeeld. Wat een bagger gitaar was dat. Was geen definitie uit te halen. Nek voelt aan als een honkbalknuppel. 7 is vet, heb ik ook. 8 is too much. Nutteloos. Ga lekker bassen ofzo in dat geval.
    ik gas echt heel hard op een agile

Senior Member

Standaard

Die Agile wel, dat is namelijk een 30" bariton...
    Lijkt me verschrikkelijk om een ingewikkelde solo op te spelen, dan toch liever een Interceptor Pro 27:

PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
    Die Agile wel, dat is namelijk een 30" bariton...
    Lijkt me verschrikkelijk om een ingewikkelde solo op te spelen, dan toch liever een Interceptor Pro 27:

maar is het wel te vertrouwen om er ginder 1 te bestellen want je kunt hem maar van1website halen.
    hier is iemand die er1besteld had op gitaarnet

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten