Mijn onbetwiste nummer 1 in dit topic (mag niet op mijn eigen bas stemmen), Die deusy vind ook classy maar ben niet zo van zwart.
Word lastig straks met stemmen. Nummer 3 t/m 10 word knokken denk ik heb enkele heel mooie Saffie's smaak verdragende plankjes tegen gekomen. Helaas wel erg vee l6 string maar goed.
Dat geldt ook voor mij.
Da's precies een beetje wat mij wat tegenstaat aan die Guttlins, iets te "gezocht" afwijkend, maar zoals Schizo aangaf, ook ik neig toch naar complimenten, in ieder geval voor de afwerking en de looks, de vorm vind ik wat minder.
Laatst gewijzigd door Henri H; 7 november 2009 om 00:01 Reden: nijg > neig ;)
Ik ben het er niet mee eens dat de vorm gezocht is. Bepaalde dingen aan de vorm zijn ook juist ergonomisch zo gekozen. Bijvoorbeeld die grote boog aan de "slagarmkant" van de gitaar. Daar kan je fijn je arm op laten rusten heb ik al gemerkt.
zoals ik al zei, alle begrip voor andere smaken. Maar mijn drang om iets unieks te maken was sterker dan de wil om de mooiste ever te maken (die zijn er al plenty, voor mij bv gretsch, dano's, LP, strat, gibsons...) En ik kanje verzekeren, als je aan de tekentafel gaat zitten om een nieuw vormpje te bedenken, dat ook nog es goed is qua balans, speelcomfort, vibe enz, zijn er schrikwekkend weinig opties die je iets opleveren dat al niet bestaat
En nu maar terug mooie gitaren posten!
Het zij je vergeven Barno.
Ik doe het je iig geval niet na.
Ik moet wel toegeven dat ik wel "wen" aan de Guttlin, hij spreekt me al meer aan dan vorig jaar, toen snapte ik het op zich wel dat ie gewonnen had, maar ik vond er zelf niet zo veel aan.
Om toch nog een beetje ontopic te blijven, ik heb vandaag 2 filmpjes van m'n Axis op Youtube gezet, beetje zelfpromotie is toch wel toegestaan?
Misschien is het ook juist geen promotie trouwens.![]()
- Boston - More Than A Feeling (cover)
- HOOK Demo
Laatst gewijzigd door Henri H; 6 november 2009 om 20:34
(Gumika) lijkt veel op deze:
Vantage VP-700 by Matsumoku, net gescoord van MP
=Gumika by Matsumoku? Of gingen die Jappen elkaar maar kopieren toen ze geen USA gitaren meer mochten naapen![]()
Hij woord mij nu al bijna te moeilijk.
Guttlin's, Duesy, Rick bass, Gretsches, Die hamer is ook cool
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
Favorieten/bladwijzers