Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 55 van 193 EersteEerste ... 545535455565765105155 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 550 van 1930

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pirate Bekijk bericht
    ik zal toch niet winnen maar niet geschoten is altijd mis :P

deze foto voor de inzending:
    ...
    .
    .
    .
    Prachtig exemplaar!...
    maar linkshandig
    Kan je weinig aan doen, maar ik vind het er toch altijd zo raar uitzien. Verder een prachtplank
    ESP LTD EC-1000 VHB SD, Squier Bullet-strat
    VOX VT 50, Roland Cube 15x

Standaard

Super leuke wedstrijd Badman!!! Ik kijk elke dag voor nieuwe bijdragen....
    Aan de reacties te zien zie ik drie stromingen :
    - traditioneel, dus veel zichtbaar hout met af en toe nog een sunburst;
    - modern, met veel blitse vormen....
    - de vintage stroming.... Qua aantal blijven ze nog wat achter, maar wel relatief veel positieve reacties....

Ik hoor tot de 1e (traditionele) categorie, met veel "hout", dus nog maar een paar extra foto's !!! (inzending reeds op pagina 30 geplaatst)

Standaard

Erny heeft mijn stem!!!
    mijn favoriet zo ver!
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

Standaard

Hallo allemaal, ik heb me speciaal voor deze gelegenheid geregistreerd. Ik kijk hier wel eens rond maar heb me nog nooit aangemeld. Bij deze dus.

Mijn inzending, sommigen zullen deze gitaar wel herkennen

Senior Member

Standaard

@Erniefender: het is dat ik slagplaten zo lelijk vind, maar die gitaar vind ik er echt heel goed uitzien! Mahonie en flame maple right? Zal vast ook fantastisch klinken!

Standaard

@Erniefender...: Hele mooie (super)Strat! Gaaf!
    Is die hals nu gelijmd, of zit die hals zo retestrak in de pocket?
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    @Erniefender: het is dat ik slagplaten zo lelijk vind, maar die gitaar vind ik er echt heel goed uitzien! Mahonie en flame maple right? Zal vast ook fantastisch klinken!
    Bedankt !! Quilted maple op mahonie. Enige nadeel van de mahonie is het wat hogere gewicht. Tja, en die slagplaat... op een strat zit ie nou eenmaal en weghalen is geen optie met dat gat eronder....
    Over de klank : Door de set neck van dit model (dus geen geschroefde hals) heb je in theorie een betere klankoverbrenging van hals naar body. Hij klinkt van al mijn strats het meest als een fender (met de fender "bellen en rinkels") met toch een bovengemiddeld strak laag. Een strat met veel mogelijkheden dus, zeker ook door de dubbele (schakelbare) single coils in de brugpositie (extra schakelaartje). Ik heb hem destijds primair voor de "looks" gekocht, maar als bonus klonk ie beter dan alle strats die ik bezit/bezeten heb....

Vandaag 22:38
    groovieguitarguus @Erniefender...: Hele mooie (super)Strat! Gaaf!
    Is die hals nu gelijmd, of zit die hals zo retestrak in de pocket?
    Die hals is inderdaad gelijmd. Het is een set neck stratocaster die de Fender Custom Shop eind jaren 80/begin jaren 90 in beperkte oplage heeft gemaakt (in een aantal kleurstellingen, waaronder deze). Het blijft wel maf, een gelijmde hals op een Fender en geeft mij nog altijd het gevoel dat "als er wat mis gaat met mijn hals", ik hem niet zomaar even kan vervangen.... Onzin natuurlijk, want dat kan op de meeste gitaren niet....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MVK Bekijk bericht
    Hallo allemaal, ik heb me speciaal voor deze gelegenheid geregistreerd. Ik kijk hier wel eens rond maar heb me nog nooit aangemeld. Bij deze dus.

http://i185.photobucket.com/albums/x...istegitaar.jpg
    Gitaar van niek b! Overigens niet mijn smaak, maar wel tof om hier "gitaarnet gitaren" tegen te komen.

Senior Member

Standaard

zijn toch allemaal gitaarnet gitaren?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MVK Bekijk bericht

En of ik 'r herken! De zwarte dame
    Die nieuwe pics doen het goed of nie dan.

Ik ben nog druk bezig met mijn inzending, hopelijk krijg ik m af voor de sluitingsdatum..
    Mooie deadline dacht ik zo.
    Laatst gewijzigd door niekb; 5 november 2009 om 01:49

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten