Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 48 van 193 EersteEerste ... 3846474849505898148 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 471 t/m 480 van 1930
    Senior Member

Standaard

Is het niet de bedoeling om EIGEN foto's te plaatsen?
    Ik ga binnenkort ook eentje plaatsen, zal vermoedelijk de ESP worden. Alleen is die finish onmogelijk op foto te krijgen...
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

Junior Member

Standaard

Mijn schatje:

nog wat details:

Standaard

wat een prachtige tele.

deze krijgt mijn stem!

Senior Member

Standaard

Poging twee: Mijn nep strat van SX:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Is het niet de bedoeling om EIGEN foto's te plaatsen?
    Ik ga binnenkort ook eentje plaatsen, zal vermoedelijk de ESP worden. Alleen is die finish onmogelijk op foto te krijgen...
    Liefst een eigen foto, inderdaad. In de eerste plaats om aan te tonen dat de gitaar ook werkelijk in je bezit is.

Ik zal ze voorlopig laten staan, Justinschut. Maar kiek ze dus liefst zelf ook even.

Iets anders:

We hebben nu (al) officieel het aantal deelnemers van vorig jaar geëvenaard.
    Laatst gewijzigd door Badman; 3 november 2009 om 20:30

Standaard

Ik ben geen geweldige fotograaf en heb ook geen goede camera.. Dat is gewoon een zeer mooie pic, maar bewijs dat ie van mij is heb ik meer dan genoeg op de website/hyves/myspace van mn band en op mn PC, maar dat is gewoon de mooiste foto er van die er is

Wat meer info: Het is een ESP SV-NT BMF, het is een Standard series, maar dan een custom run met wat andere specificaties. Zijn er maar 6 van gemaakt
    BMF staat voor Bmusic Forum. Bmusic is de grootste ESP dealer van Australie en omdat ze zo'n goede band hebben met ESP kunnen ze om de zoveel tijd als er genoeg interesse is (minimaal 6 meestal) een paar Standard series gitaren bestellen met wat andere specs (niet te drastisch anders wordt het teveel voor de Standard series lijn). De mensen op het forum besluiten mee watvoor specs ze willen. Daarom dus SV-NT BMF.

Verschil tussen deze en de normale SV is: Reverse headstock, geen tremolo, EMG60 in de hals en chrome pinstripes ipv wit

Proof dat ie goed gebruikt wordt 3 Oktober bij Lazarus in Leiden:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    dan weet ik iig genoeg dat jij ze niet goed getest hebt. alleen op een esp bariton ''ff in je handen gehad''
    Gast je doet je nick echt eer aan.
    Heb gespeelt over een mesa dual recto(wat ook niet helemaal mijn ding is) met marschall 1960tv en een daarna over zijn oefen ampje een cube 30 om te kijken of er nog wat anders mee te beginnen valt.

Gitaar was geloof ik een oude signature van een van die gasten van corrosion of conformaty die helaas imo(snap je dat in mijn ogen/oren) minder tof klonk dan met een setje normale high output humbuckers.
    Ik VIND dei krengen zo gortdroog klinken alsof je een stuk zachtboard doormidden scheurt.

Mooi voor jou marginale metal wat niks met core te maken heeft rifjes maar ik woord er niet vrolijk van.

VOOR DE REST EINDIGT DIT VOOR MIJ HIER.
    Laatst gewijzigd door Rock Bottom; 3 november 2009 om 22:52
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Standaard

Jongens, jongens, dit is een topic om je deelname aan de "wedstrijd" mede te delen. Geen gezeur over hoe kut een gitaar wel of niet zou klinken of spelen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Justinschut Bekijk bericht
    Ik ben geen geweldige fotograaf en heb ook geen goede camera.. Dat is gewoon een zeer mooie pic, maar bewijs dat ie van mij is heb ik meer dan genoeg op de website/hyves/myspace van mn band en op mn PC, maar dat is gewoon de mooiste foto er van die er is

Wat meer info: Het is een ESP SV-NT BMF, het is een Standard series, maar dan een custom run met wat andere specificaties. Zijn er maar 6 van gemaakt
    BMF staat voor Bmusic Forum. Bmusic is de grootste ESP dealer van Australie en omdat ze zo'n goede band hebben met ESP kunnen ze om de zoveel tijd als er genoeg interesse is (minimaal 6 meestal) een paar Standard series gitaren bestellen met wat andere specs (niet te drastisch anders wordt het teveel voor de Standard series lijn). De mensen op het forum besluiten mee watvoor specs ze willen. Daarom dus SV-NT BMF.

Verschil tussen deze en de normale SV is: Reverse headstock, geen tremolo, EMG60 in de hals en chrome pinstripes ipv wit

Vet man, ik was daar, maar was even weggegaan tijdens het opbouwen, en tegen de tijd dat ik terug kwam waren jullie al weer weg, erg jammer!

K ga er zelf de 19e optreden
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    mezelf, een homo, iemand die niet helemaal 100% is, wat de hele school weet

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Justinschut Bekijk bericht

*foto&
    Wow! Mijn stem heb je!

Wat lijkt me dat een toffe gitaar om te hebben!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten