Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 152 van 341 EersteEerste ... 52102142150151152153154162202252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.511 t/m 1.520 van 3402
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickert Bekijk bericht
    Het hout ziet er prima uit en heeft nergens noesten hoor. Dat zijn gewoon plekken waar ik iets te lang met de verfbrander ben blijven hangen
    Oh kijk, dan wordt het een ander verhaal! Ik vind die dikke laklaag ook niet je van het, ik kan het alleen nog niet over mijn hart verkrijgen om mijn nog als nieuw uitziende gitaar zo te "behandelen". Maar nu ik weet dat er fatsoenlijk hout onder zit, kan ik het alsnog in overweging nemen. Aan de andere kant, die van mij heeft op zich wel een mooie kleur...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Ik zou die van jou lekker zo laten, anders word hij te eigenzinnig en ontstijgt hij je burgerlijkheid! Of zo iets dergelijks.

Senior Member

Standaard

Ik ook van jou, lieverd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

En zo hoort 't! Nu weer tele's posten dan maar?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickert Bekijk bericht
    En zo hoort 't! Nu weer tele's posten dan maar?
    Binnenkort...............

Trouwens; wat vond jij van de S1-switch? Zelf vond ik het technisch gezien (de switch dan) zeer tof maar ze schijnen vrij snel kaduuk te gaan....

Iemand trouwens nog suggesties qua PU's voor 'n blackguard Tele met pine body? Zat zelf aan BK Brown Sugars te denken maar ik ben even benieuwd naar ervaringen hier.
    Ik zoek: beetje vintage, misschien ietsje meer output dan low-output, open karakter maar wel voldoende mid en "ballen" en geen RWRP-zooi.

bvD!

Standaard

Paar pagina's terug poste ik al dat dat hele zooitje eruit gaat, die S1-switching. Opzich is het geinig maar ik gebruik het echt nooit, en de switch is inderdaad best gammel maar ik tik hem ook best hard omhoog soms, dus ook daarvoor is het onhandig omdat hij dat snel in de bovenste stand springt ipv het neckelement, bijvoorbeeld.

Senior Member

Standaard

9 postings achterelkaar die totaal niets met dit topic...post je telecaster ....te maken hebben...ik wil gewoon telecasters zien en niet dat geouweh.....

To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius Bekijk bericht
    Binnenkort...............

Trouwens; wat vond jij van de S1-switch? Zelf vond ik het technisch gezien (de switch dan) zeer tof maar ze schijnen vrij snel kaduuk te gaan....

Iemand trouwens nog suggesties qua PU's voor 'n blackguard Tele met pine body? Zat zelf aan BK Brown Sugars te denken maar ik ben even benieuwd naar ervaringen hier.
    Ik zoek: beetje vintage, misschien ietsje meer output dan low-output, open karakter maar wel voldoende mid en "ballen" en geen RWRP-zooi.

bvD!
    Hey een Pine-o-caster , wat heb je gekocht ?Op youtube staan opnames met Wild Bill Lawrence elementen op een pine bodie, heftig .

Junior Member

Standaard

ok dan

Senior Member

Standaard

Vandaag bij de Toko van Eddie Bopp gekocht.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten