Vandaag mijn telecaster afgemonteerd.
Fender bodie. Musikraft hals (flamed maple, Wenge toets), SD Hot Lead en SD Phatcat (P90). Weer netjes geworden.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Vandaag mijn telecaster afgemonteerd.
Fender bodie. Musikraft hals (flamed maple, Wenge toets), SD Hot Lead en SD Phatcat (P90). Weer netjes geworden.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Gaaf Man!
Pfhh laatste paar dagen weer flink gas voor een Tele!
----
// City Of Life //
Tele rules Jeroen.
Awrhghh!I know, maar ben nog steeds geen gave tegen gekomen.
Zit nu wel te gassen op een Swing T Thru Burl:
http://sleipnerguitars.com/Blocket/s...hru-burl.shtml
----
// City Of Life //
80s Fender Custom Telecaster (of andersom?), missend logo, niet helemaal origineel maar echt 'n waanzinnige Tele qua ballen EN bite....
(Dank richting Joene20 voor het uploaden van deze foto)
![]()
lekkere tele
wat meer info over de strat?
GGGGaasss!!!
----
// City Of Life //
BACKSTAGE is coming trough
Te KOOP: ROLAND CUBE 60
Het Grote MattellicA en J-sus Rulez Pedaalbouw Topic!
@J-sus Rulez
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lang verhaal
Hals + tuners zijn van mijn allereerste Fender, 'n '91 American Std. die ik in '92 nieuw kocht (met zwarte body). De body is van een Chinese(!) Affinity Squier Strat die ik als reserve had gekocht in '00 of '01 en 's avond al had gereliced, bij de hals was ik in '93 al door de lak heen.... Deze body vond ik beter klinken dan de originele body en dat bleek ook na het omwisselen.
Tremolo en zadels: van een 60s Strat, schijnt veel waard te zijn.
PU's: nu Van Zandts True Vintage elementen maar dan met 'n NON rwrp midden element (no hum: no fun!, sound is meer 3D en het reageert iets directer). Misschien dat ik er oude SD Strat PU's in gooi en de elektronica nog verder/anders mod.
Slagplaat komt v/e mede GNetter, stickers van TaxiToTheOcean, Albert Heijn en 'n bookshop in New York State.
---------------------------------------
Achter die Plexi + plus Marshall kast zie je ook nog net de kop v/e '83-er Fender Japan JV-Strat en die wordt binnenkort helemaal gereed gemaakt. Witte body, RW board, USA PU's, heerlijke hals, en behoorlijk wat laag/laag-mid in de (unplugged) sound.
Last minute update: ex-baasje v/d Tele belde net; idd. VZ PU's.
Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 11 augustus 2009 om 01:25 Reden: typo's
Favorieten/bladwijzers