Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
It's not a plop...it's a feature....

Als Marshall, Mesa, Fender of Bogner dit op maar 1 amp zou hebben, zouden ze vreselijk afgekraakt worden. Maar omdat het Mr Haaksma wordt dit dus door veel mensen geaccepteerd. Hoort bij het karakter.....
Persoonlijk zou ik dus geen Hook meer willen. Even afgezien of het mijn smaak wel is. Als dit bij Marshall zou zijn, zou ik daar ook mijn bedenkingen bij hebben.
Dat vind ik een eenzijdige kijk op de zaken hebben. Het klinkt een beetje als een principe-kwestie. Dat is op zich OK, maar het beperkt je wel in je zoektocht naar een goed geluid.

Hoe vaak ik in de winkel bij nieuwe mesa/marshall modellen rammelende/microfonische buizen ben tegengekomen, voetschakelaars die het niet deden, kraak/brom/ruis bij NIEUWE versterkers... Dan kan ik ook wel denken "als de kwaliteitscontrole bij Mesa/Marshall/enz al ZO slecht is, hoe slecht moet het dan wel niet met de kwaliteit van de amp zelf zijn?!" maar ja, dat is natuurlijk drogredeneren.

Al zou mijn R40 een dikke PLOP hebben bij het schakelen had ik m nog gekocht: het is het geluid wat ik precies zoek en precies past bij mijn manier van spelen. Die plop is er altijd wel uit te sleutelen!