Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 24 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 235

Standaard

el 34 kan ook redelijk klinken als de 6l6 vind ik. Als je de clean boost intrapt. Andersom is de 6l6 wat minder compressed.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme Bekijk bericht
    Ik ben er nog niet uit of ik de 6L6 of EL34, iemand nog aanraders? Uiteraard zet ik ze bij erik nog wel even naast elkaar, maar toch, waarom wel of waarom niet? smaak?
    6L6 wordt niet meer gemaakt, alleen nog EL34 of 5881.
    Bij de R20 en R40 wordt volgens mij (nog) wel 6L6 gebruikt.
    Als je dus een 6L6 Captain wilt, zul je 2e hands moeten zoeken denk ik, of Leendert moet (tegen meerprijs?) een 6L6 voor je willen maken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    6L6 wordt niet meer gemaakt, alleen nog EL34 of 5881.
    Bij de R20 en R40 wordt volgens mij (nog) wel 6L6 gebruikt.
    Als je dus een 6L6 Captain wilt, zul je 2e hands moeten zoeken denk ik, of Leendert moet (tegen meerprijs?) een 6L6 voor je willen maken.
    De R20 heeft 6V6 buizen in de eindtrap, de R40 heeft 6L6 buizen. Resp. dus 20W en 40W.

Bij Erik v/d Haar is veel mogelijk: ik denk dat als je een Captain wilt met 6L6 buizen dat dat prima mogelijk is (misschien zelfs zonder de meerprijs).
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens Bekijk bericht
    Ik ben van mening zeker bij een dergelijke niche markt, dat de bouwer graag een stap harder loopt...Immers het is een visitekaartje he zoon amp..
    Ik ben van mening dat dergelijk geplop niet kan bij zo een prijs. Voor mij wijst het op een designfout en roept bij mij de vraag op wat er nog meer niet goed ontworpen is. Just my 2 plops.....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Ik ben van mening dat dergelijk geplop niet kan bij zo een prijs. Voor mij wijst het op een designfout en roept bij mij de vraag op wat er nog meer niet goed ontworpen is. Just my 2 plops.....
    De R20 en R40 heeft nergens last van....
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Studiocage ook nergens last van!

Senior Member

Standaard

Ik zou vooral nog heel even wachten met het kopen van een nieuwe Hook aangezien we te horen kregen dat de prijs naar beneden gaat in de toekomst...de footswitch is ook vernieuwd trouwens.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Studiocage ook nergens last van!
    Die van mij ook niet. Plexi+ trouwens ook niet. En die heeft de nodige push/pull pots. Doen allemaal stil hun werk....

Standaard

Designfout ( ach tja) Leendert gebruikte al jaren die amp, voordat ie grootschalig op de markt kwam. Zelf heb ik alleen de eerste week last gehad van plopperdeplop. Daarna alleen de eerste 30 seconden als die aan staat. Na 40 seconden standby.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk Bekijk bericht
    Ik zou vooral nog heel even wachten met het kopen van een nieuwe Hook aangezien we te horen kregen dat de prijs naar beneden gaat in de toekomst...de footswitch is ook vernieuwd trouwens.
    He Marc, dat klopt maar volgens kwam er een uitgeklede versie van de amp die dan inderdaad goedkoper wordt. Althans zo begreep ik het...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten