-
16 oktober 2009, 12:05
De speler is altijd bepalend natuurlijk. De eerste Axe clipjes waren zeker niet super. En de beperking van de Axe is zonder meer de cab impulses die eigenlijk gewoon onder de maat zijn voor een dergelijk apparaat. We hebben die van Anand geprobeerd met veel beter impulses en dan is de sound gewoon erg goed.
Ik heb dit clipje ook geplaatst om te laten horen dat het totaal pakket van de 11R in ieder geval erg goed kan klinken. De impulses bij de 11R is erg veel zorg aan besteed.
Ik vind de discussie Axe vs 11R op dit moment nauwelijks relevant. Het is redelijk duidelijk dat ze allebei een goede feel hebben en een goede sound. De Axe heeft meer mogelijkheden en moet/kan meer getuned worden. De 11R is eenvoudiger en simpeler. Minder modellen, maar wat ik tot nu toe gehoord heb wel erg bruikbare modellen. De bediening is ook simpeler, waardoor je ook tijdens het spelen af en toe een aanpassing kan maken. Dat spreekt mij erg aan. Ik denk dat de 11R dit jaar nog wel in Lelijkstad terecht komt 
Ook voor mij zal het geen vervanging worden van de buizenamps. Maar ernaast, met name voor opnames of een coverbandje kan dit ideaal zijn. Weinig gesjouw en veel sound.
Tags for this Thread
Regels voor berichten