Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 37 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 369

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    als die chinesen nou eens die kleine details wat beter afwerken zouden ze nogwel eens een flinke bedrijging kunnen zijn voor gibson, ok lawsuit. maardan. over een half jaar beginnen ze gewoon weer onder een andere naam.
    Volgens mij trekken die chinezen zich van geen enkele lawsuit wat aan. En daarnaast, ze zijn praktisch hetzelfde, een detail meer of minder maakt ze nu echt niet meer of minder lawsuit waardig...
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIMBER Bekijk bericht
    Nee riekt nergens naar hoor hahaha.. plaats hier gewoon mijn ervaringen met goedkope kopieën.

jhfkahdfhgfdsidsff

Senior Member

Standaard

Ik snap voor een deel niet waar de fuzz over is... sample A klinkt IMHO toch echt hoorbaar veel beter! Luister maar goed naar de boventonen....
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Gewoon zoeken op internet op Bounry enzo .
    Ze maken anders wel de meest maffe gitaren:

Een semi-hollow/thinline met 3 actieve EMG's?
    Aan de andere kant: ik zou hier stiekem best wel 280 euro aan durven te spenderen...

@benwave: mooi gespeeld hoor! Ik voel me echt altijd een n00b als ik dit soort opnames hoor....
    Laatst gewijzigd door McVenco; 29 september 2009 om 11:58
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik snap voor een deel niet waar de fuzz over is... sample A klinkt IMHO toch echt hoorbaar veel beter! Luister maar goed naar de boventonen....
    Met zon nick weet je blijkbaar alles zeker..maar beter is relatief weet je

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McVenco Bekijk bericht
    Ze maken anders wel de meest maffe gitaren:

Een semi-hollow/thinline met 3 actieve EMG's?
    Aan de andere kant: ik zou hier stiekem best wel 280 euro aan durven te spenderen...
    hoor....
    Ik heb die foto ook zien staan en ik dacht 't zelfde! Ben erg nieuwschierig hoe dit klinkt.. Heeft btwe er iemand (bv. TS Benwave) ervaring met de Richbacker kopieen uit China?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Dan speel ik schijnbaar nog niet lang genoeg om dat eruit te filteren, want ik heb ze echt naast elkaar aangezet en vergeleken en geluisterd zonder dat te horen... Enige wat ik dacht te horen dat 1 van de 2 wat ' wolliger/vetter' was, en dan weet ik niet eens meer welke van de 2..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    same here, maaaaarrr ik wil ze stront clean horen, naakt, ik zeg doe maar even Fleetwood Mac met Go Your own way vanuit F.

ik heb namelijk het gevoel dat ze met lichte vervorming worden bespeeld en dat ebt hier en daar ook wat verschil weg
    Want mensen spelen doorgaans clean op een Les paul?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schuey Bekijk bericht
    Dan speel ik schijnbaar nog niet lang genoeg om dat eruit te filteren, want ik heb ze echt naast elkaar aangezet en vergeleken en geluisterd zonder dat te horen... Enige wat ik dacht te horen dat 1 van de 2 wat ' wolliger/vetter' was, en dan weet ik niet eens meer welke van de 2..

Maak je niet zo druk om dat soort uitspraken. Ik speel zelf ook al ruim 20 jaar en iets als een goede sound is (tenzij het echt crap is) relatief. Beide sounds waren goed, het gaat om je smaak wat je fijner vindt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Ik heb die foto ook zien staan en ik dacht 't zelfde! Ben erg nieuwschierig hoe dit klinkt.. Heeft btwe er iemand (bv. TS Benwave) ervaring met de Richbacker kopieen uit China?

Nee geen enkele ervaring mee.
    Alleen een Fender en wat Gibson`s uit China

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten