Schitterend project ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden.
Schitterend project ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden.
Move to the fast paced, high income world of jazz fusion. Fusion players make even more money than yodelers! If you hate seeing girls in the audience, don't worry you'll never have to look at another one again if you become a pro fusion guy.
ook al zijn de "f" gaten niet uniek. ze staan wel schitterend.
wat een prachtige gitaar.
keep up the good work![]()
Sjezus wat een prachtige gitaar. Misschien wel de mooiste die ik hier op GN gezien heb.
"I heard the use of stratocasters is closely followed by having to tell your folks you're gay..."
HilkoCustomBuilt
Facebook Pagina
"I heard the use of stratocasters is closely followed by having to tell your folks you're gay..."
HilkoCustomBuilt
Facebook Pagina
Het heeft weer even geduurd, maar we zijn opnieuw een stapje dichter bij de voltooiing... Al zou je het aan de plaatjes misschien weer niet direct zeggen.
Het grootste deel van deze les is wederom opgegaan aan het uitdiepen van de recurve. Het achterblad is nu goed verklaard, nu mag hetzelfde aan de voorkant gebeuren. Dat zachte hout gaat wel een stuk vlotter, je voelt heel snel dat er iets met de vorm gebeurt, maar je moet wel extra goed opletten welke kant je op schraapt. Schraapstaal goed scherp, netjes met de nerven mee, en bij elke haal kijken of je niet toch beter de andere kant op had kunnen gaan. Het wordt vrij snel wat rafelig, omdat je tegen de richting in gaat... Je ziet het nog niet heel duidelijk, maar er begint wel een geultje te ontstaan:
En het andere front waar we op bezig waren, was de aansluiting tussen nek en body. Ik ben nu al benieuwd hoe me dit op mijn eigen thuisprojectje zal afgaan, want het voelt voor mij nog niet echt als een exacte wetenschap, maar de boel begint redelijk te passen.
Deze foto is niet genoeg ingezoomd, want van dichtbij zie je dat er toch nog net iets niet helemaal jofel is...
Komt volgende week wel.
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
ja dus is het DE perfecte gitaar in ONTWIKKELING!
Och, hij blijft mooi![]()
Favorieten/bladwijzers