Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 54
    Senior Member

Standaard

Wat is er eigenlijk mis met de Strobostomp? Die gebruik ik al jaren met veel plezier. Is ook programmeerbaar voor m'n pedalsteel.

Standaard

De ss is minder intuitief af te lezen, is langzamer (digitaal), duurder, en de betrouwbaarheid schijnt ook niet helemaal je dat te zijn. Wel heeft de ss een ingebouwde DI.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

ideetje

Ik heb beiden en geef de voorkeur aan de TT. Niet zo zeer qua-reacte-snelheid maar meer wegens formaat, stevigheid en afleesbaarheid.

Even omtrent "gemodde" prijsaanduiding bij import":
    als het aan het licht komt zijn de gevolgen voor de zender (en waarschijnlijk ook voor de ontvanger) niet mals. Als bedrijf zou ik zelf dat risico niet nemen.

vinni
    Guest

Standaard

Betrouwbaarheid van de SS heeft meer te maken met versie 1 van het apparaat. Deze had oa plastic jackinputs.

Had de ver1 en nu al weer een tijdje versie 2. Nix mis mee.

Vinni

Senior Member

Standaard

De Sonic research turbotuner ziet er geweldig uit en is exclusief, maar mijn oog is ook gevallen op de 2x goedkopere pitchblack van Korg. Ik kan mij voorstellen dat de Korg iets minder nauwkeurig is, maar nog steeds nauwkeurig genoeg (net als de Boss TU-2). De Korg is ook true bypass en misschien nog wel iets kleiner dan de turbotuner. Is er dan toch nog een rationele reden om de Turbotuner te kopen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    De Sonic research turbotuner ziet er geweldig uit en is exclusief, maar mijn oog is ook gevallen op de 2x goedkopere pitchblack van Korg. Ik kan mij voorstellen dat de Korg iets minder nauwkeurig is, maar nog steeds nauwkeurig genoeg (net als de Boss TU-2). De Korg is ook true bypass en misschien nog wel iets kleiner dan de turbotuner. Is er dan toch nog een rationele reden om de Turbotuner te kopen?
    Jep. De Sonic research turbotuner ziet er geweldig uit en is exclusief.

(en is gruwelijk snel en zo accuraat dat je er ook makkelijk mee kunt intoneren!)

Standaard

Da's idd het wezenlijke verschil, de tt is een strobetuner, dus geschikt om je gitaar mee te intoneren.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Ja leuk, zo'n oude tuner!

Ik heb net gekeken: de TT heeft een "afwijking" 0,2%, de Korg van 1% en de Boss van 3%.

Intoneren heb ik nog nooit gedaan, da's voor mietjes

Ik vond de Boss voor LIVE situaties OK genoeg, maar de Korg is net ff wat preciezer.

Senior Member

Standaard

Nou, vandaag de Korg pitchblack tuner opgehaald en uitgebreid (tijdens bandrepetitie) aan de tand gevoeld. Ik heb er EUR 69 voor betaald (goedkoper dan de TU-2).

Eerste indrukken: EEN STUK BETER DAN DE TU-2 VAN BOSS!!!

De Korg reageert sneller dan de Boss, is nog makkelijker af te lezen door iets grotere leds.

De Korg pitchblack is kleiner dan de Boss (neemt minder ruimte in op je pedalboard), true bypass en ik heb niets gemerkt van brom of overspraak, waar de Korg DT-10 wel last van zou hebben.

Kortom: de Korg Pitchblack is een blijvertje!!! Ik ben er erg blij mee.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten