Alles is keurig verlopen, maar helaas dus ook de betaling aan de postbode...
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed hoe lang het duurde voor de tuner arriveerde, iets meer dan een week of zo geloof ik.
Alles is keurig verlopen, maar helaas dus ook de betaling aan de postbode...
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed hoe lang het duurde voor de tuner arriveerde, iets meer dan een week of zo geloof ik.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Zo, eindelijk ook mijn turbotuner binnen!
Is wel een verademing itt de strobostomp zeg, eindelijk 'snel' stemmen met een strobe tuner!
Verzendtijd viel wat tegen, 3 weken ofzo. Kosten voor douane waren ook nog eens 35,- ....dus jammer dat het er niet door kwam!
Totaal dus ongeveer 145 nat, goedkoper dan hier
- Te koop :
Orange Crush 15 25,-
Vox AC15 CCX (prijs ntb.)
Bij mij heeft 'ie mijn TU-2 vervangen en ik ben er ook erg blij mee!
De totale kosten weet ik niet precies, want ik heb 'm van m'n allerliefste vriendinnetje gekregen op m'n verjaardag!
@DREAMMACHINE
Grappig: daar zit ik nu ook![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Ik heb mijzelf eergisteren ook een Turbo Tuner besteld. Nu las ik dat trucje van ProGuitarShop, en dat heb ik ook voorgesteld aan de heren van Sonic Research. Zij antwoordden het volgende:
Dus bij hun gaat dat feestje in elk geval niet door, helaas.. Maar goed, ik kijk wel uit naar de tuner moet ik zeggen!We are required by law to state the actual price paid for the contents of all international orders.
Krijg je geen spijt van, ik heb hem ook en ik ben er meer dan tevreden mee. Het is de beste tuner die ik ooit gehad heb, het snelst en het meest overzichtelijk. Ik heb een tu2 en een strobostomp 1 gehad.
Voor het geld is de pitchblack van Korg niet verkeerd, maar ik speel veel in alternate tunings en kan die opslaan in de turbotuner...als het al geen presets waren.
De strobo van Peterson vond ik onoverzichtelijk en slecht van kwaliteit voor het geld en de tu2 beinvloedde helaas mijn geluid.
De turbotuner heeft geen echte concurrent denk ik.
sorry even bumpen....
kan deze tuner NERGENS meer vinden. Weet iemand er meer van? Issie eruit?
zou jammer zijn....
Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM
Op de website kun je 'm nog steeds gewoon kopen hoor: https://www.turbo-tuner.com/secure/secureorderform.html
Waar heb je gekeken dan?
Edit:
Ach, nu zie ik het: "Out of stock until further notice. Please contact us for availability.". Nee, dan heb ik niets gezegd.![]()
ah...nu hebben ze ze weer wel!
tis gelukt....krijg er 2 binnenkort![]()
Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM
Favorieten/bladwijzers