Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 314 van 1797 EersteEerste ... 2142643043123133143153163243644148141314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.131 t/m 3.140 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel eversdijk Bekijk bericht
    Pannekoek, ik ben nieuw op dit forum en heb geen idee hoe ik foto's kan uploaden. Ik heb echter gezien dat ik ook naar je privé-adres kan mailen. Ik ga proberen wat foto's naar je te sturen. Ik ben benieuwd naar je reactie. Alvast heel erg bedankt voor je moeite.
    Vriendelijke groeten,
    Marcel
    Welkom Marcel op het forum, de omstandigheid waarin is minder leuk.

Gezien de headstock ben ik er bang voor dat het toch echt een vervalsing betreft.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel eversdijk Bekijk bericht
    Goedendag, ik ben er vandaag op geattendeerd dat een gitaar, een Epiphone Les Paul Custom Plus, die ik graag zou willen verkopen, niet origineel zou zijn. Mijn advertentie is zelfs onderwerp van 'discussie' op dit forum geweest. Ik zou nu graag willen weten of mijn gitaar nu echt een Epiphone is of niet. Mijn probleem is dat ik meerdere Epiphone gitaren heb en dat mijn Les Paul in niets voor deze gitaren onderdoet. Als het al een imitatie is, is het evengoed, gewoonweg een heel goede gitaar. Persoonlijk denk ik daarom nog steeds dat het gewoon een Epiphone is en geen imitatie.
    Anyway, wie kan mij, met enige authoriteit kunnen vertellen of mijn gitaar is wat zij beweert te zijn? Het liefst zou ik bij een erkend persoon o.i.d. langsgaan. Kan iemand mij aan een naam of adres helpen? Bij voorkeur in Noord Holland, maar daarbuiten mag ook, stuur ik wel foto's.
    Bij voorbaat dank.
    Vriendelijke groeten,
    Marcel
    Hallo Marcel, lullig voor je. Hoe ben je aan de gitaar gekomen? Vermoedelijk heb je die niet bij een officiële dealer gekocht?

Er komen schijnt het steeds meer Chinese kopieën op de markt die rond de €200 nieuw horen kosten in de winkel. Verder hoeft dat helemaal niet te betekenen dat het een slechte gitaar is, maar er zijn tussenhandelaren die die dingen dan als echt verkopen voor €400+ en er dus een enorme winst op maken.
    fietsi veni vidi

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    even voor de gemakkelijkheid..

(ff snel gedaan dus heb maar ff voor de zakk wylde custom headstock gekozen)maar dat maakt geen verschil
    Ik zou er zo intrappen.
    fietsi veni vidi

Senior Member

Standaard

zie je het echt niet?

Standaard

ik heb hier even snel wat aantekening gemaakt bij de foto's er zijn nog wat meer kenmerken maar dit zijn de belangrijkste die ik zo op de foto kan zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    zie je het echt niet?
    Zo naast elkaar wel natuurlijk, maar als ik (zonder dit en vergelijkbare topics te hebben gelezen) via Marktplaats een gitaar zou kopen nooit niet. Nu durf ik helemaal geen gitaren meer te kopen tweedehands.
    fietsi veni vidi

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Aangezien dit voor een custom door moet gaan kun je ons ook een foto van de binding laten zien. Met name de overgang van neck naar head zal een grove afwijking vertonen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flitslicht Bekijk bericht
    Zo naast elkaar wel natuurlijk, maar als ik (zonder dit en vergelijkbare topics te hebben gelezen) via Marktplaats een gitaar zou kopen nooit niet. Nu durf ik helemaal geen gitaren meer te kopen tweedehands.
    of gewoon eerst even een fototje hier plaatsen als je twijfeld
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flitslicht Bekijk bericht
    Ik zou er zo intrappen.
    ik niet, als je goed kijkt zie je dat de nepper een veel te lange headstock heeft, daarop kwam ik tot de conclusie dat het een nepper moest zijn en heb hem hier gepost en Pannekoek beaamde hetzelfde.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    of gewoon eerst even een fototje hier plaatsen als je twijfeld
    inderdaad bij twijfel advertentielink plaatsen of de foto's er zijn altijd wel forummers die er kijk op hebben

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten