Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 313 van 1797 EersteEerste ... 2132633033113123133143153233634138131313 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.121 t/m 3.130 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Dit is heel triest voor de verkoper. Hij is er dus op een vreselijke manier ingestonken. En inderdaad een vreselijk lelijk gedrocht van een headstock.

Met oprechte deelneming

Senior Member

Standaard

wauw ja dat is dan wel erg lullig voor de verkoper,
    hij heeft er in ieder geval wel een wijze les aan over gehouden.
    zou die em verkocht hebben?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    zou die em verkocht hebben?
    Nee, alleen de ad verwijderd. Hij gaat met z'n Nepiphone naar een winkel om 'm daar te vergelijken met een echte.

Junior Member

Standaard Epiphone Les Paul

Goedendag, ik ben er vandaag op geattendeerd dat een gitaar, een Epiphone Les Paul Custom Plus, die ik graag zou willen verkopen, niet origineel zou zijn. Mijn advertentie is zelfs onderwerp van 'discussie' op dit forum geweest. Ik zou nu graag willen weten of mijn gitaar nu echt een Epiphone is of niet. Mijn probleem is dat ik meerdere Epiphone gitaren heb en dat mijn Les Paul in niets voor deze gitaren onderdoet. Als het al een imitatie is, is het evengoed, gewoonweg een heel goede gitaar. Persoonlijk denk ik daarom nog steeds dat het gewoon een Epiphone is en geen imitatie.
    Anyway, wie kan mij, met enige authoriteit kunnen vertellen of mijn gitaar is wat zij beweert te zijn? Het liefst zou ik bij een erkend persoon o.i.d. langsgaan. Kan iemand mij aan een naam of adres helpen? Bij voorkeur in Noord Holland, maar daarbuiten mag ook, stuur ik wel foto's.
    Bij voorbaat dank.
    Vriendelijke groeten,
    Marcel

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel eversdijk Bekijk bericht
    Goedendag, ...
    Welkom Marcel!

Jammer dat je dankzij deze omstandigheden kennis maakt met dit forum en ik hoop dan ook van harte dat er iemand is die jou verder kan helpen...

Succes met je gitaar!

Standaard

Goedendag, ik ben er vandaag op geattendeerd dat een gitaar, een Epiphone Les Paul Custom Plus, die ik graag zou willen verkopen, niet origineel zou zijn. Mijn advertentie is zelfs onderwerp van 'discussie' op dit forum geweest. Ik zou nu graag willen weten of mijn gitaar nu echt een Epiphone is of niet. Mijn probleem is dat ik meerdere Epiphone gitaren heb en dat mijn Les Paul in niets voor deze gitaren onderdoet. Als het al een imitatie is, is het evengoed, gewoonweg een heel goede gitaar. Persoonlijk denk ik daarom nog steeds dat het gewoon een Epiphone is en geen imitatie.
    Anyway, wie kan mij, met enige authoriteit kunnen vertellen of mijn gitaar is wat zij beweert te zijn? Het liefst zou ik bij een erkend persoon o.i.d. langsgaan. Kan iemand mij aan een naam of adres helpen? Bij voorkeur in Noord Holland, maar daarbuiten mag ook, stuur ik wel foto's.
    Bij voorbaat dank.
    Vriendelijke groeten,
    Marcel

zou je de foto's kunnen uploaden?

er zitten hier veel echte gitaarkenners die vaak meer weten dan een gemiddelde dozenschuiver in een gitaarwinkel die zich vaak voordoen als echte verkopers.

als je de foto's aan me laat zien kan ik je precies uitleggen wat de verschillen zijn tussen jouw ?nep? epiphone en een echte!

, stephan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Junior Member

Standaard Les Paul

Hoi Harold, ach, ik baal er gewoon ontzettend van. Persoonlijk zie ik nog steeds niet dat de headstock zo lelijk zou zijn maar als zoveel mensen dat wel zien is dat in ieder geval voldoende aanleiding om er eens achter aan te gaan.
    Overigens, imitatie of niet, het is gelukkig wel gewoon een erg goede gitaar.
    Ben allang blij dat ik er geen brood van hoef te kopen of zo. Hij hangt niet in de weg, wilde alleen wat anders kopen. Dat duurt nu gewoon wat langer.
    Had hem vorige week trouwens bijna verkocht.

Junior Member

Standaard Les Paul

Pannekoek, ik ben nieuw op dit forum en heb geen idee hoe ik foto's kan uploaden. Ik heb echter gezien dat ik ook naar je privé-adres kan mailen. Ik ga proberen wat foto's naar je te sturen. Ik ben benieuwd naar je reactie. Alvast heel erg bedankt voor je moeite.
    Vriendelijke groeten,
    Marcel

Standaard

Pannekoek, ik ben nieuw op dit forum en heb geen idee hoe ik foto's kan uploaden. Ik heb echter gezien dat ik ook naar je privé-adres kan mailen. Ik ga proberen wat foto's naar je te sturen. Ik ben benieuwd naar je reactie. Alvast heel erg bedankt voor je moeite.
    Vriendelijke groeten,
    Marcel
    je kan ze idd naar mijn emailadress sturen: s.vanderhorst@Live.nl
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

even voor de gemakkelijkheid..

(ff snel gedaan dus heb maar ff voor de zakk wylde custom headstock gekozen)maar dat maakt geen verschil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten