Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 141 van 341 EersteEerste ... 4191131139140141142143151191241 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.401 t/m 1.410 van 3402

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Thanks!!!

Prijs maakt ip. niet (zo veel) uit; 't moet gewoon goed zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius Bekijk bericht
    Thanks!!!

Prijs maakt ip. niet (zo veel) uit; 't moet gewoon goed zijn.
    Volgens degene die er voor door geleerd hebben is er niets beters te krijgen. Ik heb overigens zelf geen ervaring met deze bruggen, wel met Glendale en die ervaring was zeer positef, binnen een week alles (zonder verzendkosten) in huis.

vraagje

ff een vraag ik begin dit jaar met electrische gitaar en ik vroeg me af of een telecaster een goede beginnersgitaar is (zoniet andere voorstellen aub) en hoe kan ik wete of ik linkshandig ben of rechtshandig als je links schrijft ben je dan ook linkshandig in gitaar spelen en als je linkshandig air gitaar speelt of guitar hero linkshandig speelt ben je dan ook gegarandeert linkshandig op een echte gitaar?

Standaard

Niet persé, maar waarschijnlijk wel.
    Een Tele is een prima gitaar om mee te beginnen.

Over beginners: Welkom!
    Zou je wellicht willen schrijven met hoofdletters, punten, komma's en dat soort fratsen?

Veel plezier hier!

Senior Member

Standaard

ff 'n update:

had nog 'n eind jaren 60 Fender Tele-brug liggen en op deze Tele gezet; wat meer hoog, punch en twang. Zadels zijn niet helemaal "vintage correct" natuurlijk maar nu heeft deze brug 'n mooi plekje gevonden

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingtoadster Bekijk bericht
    ff een vraag ik begin dit jaar met electrische gitaar en ik vroeg me af of een telecaster een goede beginnersgitaar is (zoniet andere voorstellen aub) en hoe kan ik wete of ik linkshandig ben of rechtshandig als je links schrijft ben je dan ook linkshandig in gitaar spelen en als je linkshandig air gitaar speelt of guitar hero linkshandig speelt ben je dan ook gegarandeert linkshandig op een echte gitaar?
    ik zou mooi rechtshandige gitaar kiezen! Ben ook links, en ken een aantal linkshandige gitaristen die er achteraf spijt van hadden dat ze linkshandig izjn begonnen (nu zullen er ook andere voorbeelden zijn, maar die ken ik dan weer niet)!

Feit is dat er meer rechtshandige gitaren zijn qua uitzoeken ! Ook schijnt het dat linkshandige mensen op een rechtshandige gitaar makkelijker uit de voeten kunnen (zij een verkoper keer tegen mee, maar dat weet ik niet zeker :$)!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingtoadster Bekijk bericht
    Vrij simpele vraag.
    Pak een gitaar. Hoe hou je hem vast? Links? Dan ben je linkshandig.
    Je kan proberen rechtshandig te spelen maar in mijn geval was dat 100x niks. Gewoon doen wat het natuurlijkst voelt.

Senior Member

Standaard

Werkt dat ook zo met piano's? Als je 'm linkshandig neerzet dat je dan linkshandig piano speelt?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius Bekijk bericht
    ff 'n update:

had nog 'n eind jaren 60 Fender Tele-brug liggen en op deze Tele gezet; wat meer hoog, punch en twang. Zadels zijn niet helemaal "vintage correct" natuurlijk maar nu heeft deze brug 'n mooi plekje gevonden
    Is dat een beetje dik staal? Ik ben nog opzoek naar een brug voor mijn thinline , hier zit nu een hele dunne op.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten